Jump to content

Cachemaatje gezocht


Schanulla

Recommended Posts

Hallo,

Ik woon in Lier en heb het geocachen geleerd van mijn broer. Sinds hij afgestudeerd is, is hij beginnen werken en heeft hij niet veel tijd meer om mee te gaan geocachen. Ik van dus op zoek naar andere geocachers die het zien zitten om samen te gaan geocachen. Ik ben zelf van Lier en heb in en rond Lier de meeste caches al gevonden. Het zou fijn zijn iemand te vinden waarmee ik ik af en toe eens een dagje kan gaan geocachen. Ik hou het meest van lange tochten: hoe meer caches, hoe beter!

Indien iemand dit ziet zitten, laat gerust iets weten!

Bedankt!

Link to comment

Ik woon in Testelt (nabij Aarschot), dat is vanuit Lier toch nog tamelijk lang rijden (ik werk in Kontich dus ik passeer Lier elke werkdag) en zou wel eens op een zaterdag- of zondagvoormiddag een introductie willen. Ik denk dat tot Aarschot voor jou beter haalbaar is dan Testelt, hier in de buurt ligt wel 1 cache die ik ook zou kunnen downloaden (1,5/1 moet zo'n ding zijn blijkbaar), voorlopig heb ik nog enkel een GPS voor de auto, een oude Garmin (gaat dat ook? ik heb er nog niks op gekregen), ik las ergens dat Garmin niet meer goed ondersteund wordt.

Edit: In Aarschot liggen er blijkbaar meerdere die zouden moeten kunnen, nog meer dan in Testelt.

 

Edited by Silinde
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...