Jump to content

Dubbel loggen


SMT58

Recommended Posts

Bij een gewone cache is het een beetje raar als je 'm nog een keer logt, de tweede keer vind je namelijk niets want je weet al waar hij er ligt en dus hoef je niet te zoeken om te kunnen vinden.

Maar er zijn ook nog een paar moving caches en zoals de naam al aangeeft verplaatsen deze zich en dus is het mogelijk dat je zo'n cache vaker vindt.

Sommigen loggen iedere keer dat ze zo'n cache opnieuw vinden, anderen vinden dat weer niet nodig om uiteenlopende redenen.

Link to comment

Bij een gewone cache is het een beetje raar als je 'm nog een keer logt, de tweede keer vind je namelijk niets want je weet al waar hij er ligt en dus hoef je niet te zoeken om te kunnen vinden.

Maar er zijn ook nog een paar moving caches en zoals de naam al aangeeft verplaatsen deze zich en dus is het mogelijk dat je zo'n cache vaker vindt.

Sommigen loggen iedere keer dat ze zo'n cache opnieuw vinden, anderen vinden dat weer niet nodig om uiteenlopende redenen.

 

Er zijn zo weinig moving caches dat dit eigenlijk een non-issue is.

Eigenlijk zou bij een tweede keer dezelfde cache als found loggen een "ben je zeker? Je logde deze cache reeds op xx/xx/xxxx als gevonden" melding moeten krijgen.

De meeste dubbele (en drie-, vier-dubbele) logs zijn meestal van newbies met "de" app waarbij er een communicatiefout is met de GC servers zodat "de" app blijft loggen tot er "succes" volgt.

Link to comment

Inderdaad, zo'n melding. Dan weet je waaraf en waaraan. Als je dan per ongeluk logt zie je dat meteen en dan moet je nadien niks meer gaan deleten en of aanpassen. Een paar weken geleden was ik op een event en er liep iemand rond met zo'n mobile cache ik heb die toen gelogd, vorige week kwam ik hem weer tegen maar het kwam niet in me op om die nog een keertje te loggen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...