Jump to content

Naam van een multi/mysterie gezocht


Yvn-Geeert

Recommended Posts

Goedeavond allemaal,

Ik zit me suf te zoeken naar een mega lange multi door België.

Vorig jaar zomer kwam ik hem tegen. Het lijkt me een mega uitdaging. Alleen ben ik hem kwijt, ook de naam.

 

Wat me nog bijhangt, een multi, 250km?, ik dacht dat bij de wp's ook een mysterie lag, het heeft een grote banner.

Ik denk de heletijd dat het iets met 'mega' of 'vette' multi in de titel zit. Ik dacht dat hij door de belgische provincies rond gaat.

 

Wie o wie snapt wat ik bedoel en kan mij aan een GCcode helpen?

 

Groetjes,

Yvon

Link to comment

Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar je hebt in Vlaanderen de cacheserie Rondje Vlaanderen met een RV: Superbonus. In (bijna) iedere gemeente moet je dan een cache doen van deze serie, vaak zijn dat korte multi's en per provincie is er dan een bonuscache. Heb je ze allemaal gedaan, dan kun je de superbonus doen. Zie voor meer info ook: www.rondjevlaanderen.be

 

Wij zijn bezig met ons eigen rondje Vlaanderen en doen niet specifiek deze serie, maar hebben al in een flink aantal gemeenten toevallig de caches van deze serie uitgekozen (vaak vanwege de favorieten) en die waren allemaal de moeite waard. Dus het is zeker niet zo'n serie waar maar overal even snel iets neergelegd om tot een complete ronde te komen, er is wel degelijk werk van gemaakt.

 

In Wallonië heb je iets soortgelijks,Tour de Wallonie maar daar moet je er vanzelfsprekend wel rekening mee houden dat alles in het Frans is en dat kan nog een uitdaging zijn bij de mysteries in die serie.

Edited by irisisleuk
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...