Jump to content

Hoe TB loggen?


Tourer

Recommended Posts

Ben vrij nieuw in het Geocachen en ben vorig weekend naar mijn allereerste event geweest. Daar stond een TB-box waar je TB's die je in je bezit had kon ruilen voor andere. Dus ik ruilde de twee TB's die ik in mijn bezit had voor twee andere. Mijn twee nieuwe TB's kan ik wel loggen als Retrieved op het event, maar voor de twee TB's die ik er achtergelaten heb zit ik met het probleem dat ik niet weet/gevonden krijg hoe ik deze moet loggen. Wat ik ook probeer ze blijven in mijn inventaris staan! Heb al geprobeerd via een Write note, maar toch blijven ze in mijn inventaris zitten.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit best oplos zodat ze uit mijn inventaris verdwijnen en alles weer klopt?

Met dank bij voorbaat voor jullie hulp.

Tourerke

Link to comment

Tb's of coins in een cache achterlaten is een actie die in combinatie met een log wordt uitgevoerd.

Dit kan een "found" of "attended" log zijn, maar als die al geschreven is dan kan het ook met een "write note".

 

Zoek de juiste cache- of eventpagina op en het type log op dat u wilt gebruiken en kijk voordat u uw log invoert (submit) naar de coins die in de inventaris staan.

Deze staan onder het tekstvak van de log op de pagina vermeld.

 

Per TB kunt u aangeven (via een klein menu dat achter de TB staat) wat u vervolgens wilt doen:

- Geen Actie/ No Action,

- Achtergelaten/ Dropped Off,

- Bezocht/Visited

 

Wilt u de TB's achterlaten in de cache dan kiest u voor " Achtergelaten/ Dropped Off".

Klik daarna pas op de knop "Invoeren Log"/ "Submit".

 

Als het goed is dan zitten nu de, door u, geselecteerde TB's in de cache.

U kunt eventueel uw "write note" na definitieve plaatsing op de cachepagina weer verwijderen.

De TB's blijven dan gewoon in de inventaris van de cache achter.

 

 

Link to comment

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Heb ondertussen gemerkt dat de twwe TB's niet langer in mijn inventaris zitten maar in de inventaris van de caches waar ik ze ondertussen gedropt heb. Dus alles OK! veronderstel ik dan. De administratieve molen op het event zal wat traag gedraait hebben zeker.

Met vriendelijke cache-groeten,

Tourerke

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...