Jump to content

probleem bij nieuwe cache in te willen zetten


rastafari77

Recommended Posts

ik kan geen nieuwe cache meer in mijn gpsmap64st zetten hij geeft altijd Garmin Communicator Plugin NOT detected maar ik heb het al mss 20 keer terug geinstaleerd maar helpt niet nu kan ik geen nieuwe geocache meer inzetten kan iemand me helpen aub dank u

 

Zoek eens op het forum. Dit is al zo dikwijls gevraagd.

Browsers ondersteunen de communicator niet meer. Firefox werkt nog wel maar dat eindigt bij FF 42 in december ook.

Link to comment

Of gebruik het gratis programma GAPP. Daarmee kan je in een handomdraai een volledige database aanleggen voor zowel België, Nederland als Luxemburg. Nadien is het een eitje om die database up-to-date te houden. Geen gedoe meer met geocaching.com en de plugins die langzamerhand nergens meer willen werken.

 

GAPP kan je hier terugvinden: link link

 

Hoe het in zijn werk gaat om een volledige database aan te maken én te onderhouden, vind je hier: instructievideo

 

Andere instructievideo's voor GAPP vind je hier: Instructievideo's

 

Handleiding vind je hier: Handleiding

 

Vragen? Je roept maar. bad_boy_animated.gif

Link to comment

Hier is de OPLOSSING ...

 

Door geocaching.com als een trusted website te definiëren in IE11 blijft de "Send to GPS" werken.

 

Hoe:

1. Zorg ervoor dat je de laatste versie van Garmin Communicator Plugin geïnstalleerd hebt

2. Open IE11 ( Start => All apps => Windows Accessories => Internet Explorer ) in Windows 10

3. Tools => Internet options => Security tab => Trusted sites ( groen vinkje ) => Sites

4. Klik en schakel "Require server verification (https:) for all sites in this zone" check box UIT

5. Voeg www.geocaching.com toe als een trusted site

6. Close => OK => herstart de browser

Edited by DanPan
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...