Jump to content

Mede cachers gezocht omgeving Oosterhout (NB)!


Arion43

Recommended Posts

Hallo,

 

Sinds een jaar of twee ben ik (48-jaar, man) een enthousiaste cacher en ik heb een begin gemaakt met diverse cachetypen. Tot nu toe meestal alleen "gewerkt", maar het lijkt mij veel leuker om samen met 1 of meerderen samen te gaan cachen. Ik kan het beste in de weekends. Vooral multi's doen vind ik uitdagend! Qua vervoer kan ik meerdere kanten uit: voornamelijk per fiets, te voet en per scooter, maar ook per auto is mogelijk. Ik zie graag uit naar jullie positieve reacties!

Edited by Arion43
Link to comment

Hallo Arion,

Ik ben een vrouw van 53 jaar uit Oosterhout en vandaag op Facebook voor het eerst iets over Geocaching gelezen. De halve dag gegoogled en de app gedownload. Het lijkt me geweldig, hoewel alles me nog niet helemaal duidelijk is. Het lijkt me leuk om dit met iemand anders te doen. Ik kan per fiets en per auto of niet al te lange wandelingen. Graag hoor ik of je al iemand gevonden hebt.

Graag een reactie naar mij email, omdat ik niet zeker weet of ik hier een bericht krijg dat er een reactie is.

Ik hoor hopelijk van je,

Gr Janine

 

reactie naar : via profiel

Edited by Sivota
Email adres verwijderd
Link to comment

Beste Janinekruithof,

 

Welkom op dit forum en ik hoop dat je geocaching erg leuk gaat vinden.

 

Ik heb het email adres uit je bericht verwijderd, omdat er nogal wat spam over dit forum wordt rondgestrooid.

Het is beter om de andere gebruikers via doorklikken (op jouw naam) een berichtje via jouw profiel te laten sturen.

Daarvan krijg je een notificatie via het mailadres dat je hebt ingesteld.

 

Daarnaast is het zo dat degene die het eerste berichtje plaatste dit in augustus al heeft gedaan.

Het is niet zeker of en wanneer Arion 43 jouw bericht zal lezen.

Daarom is het praktischer om Arion 43 zelf even een berichtje te sturen via het profiel.

 

Succes,

Sivota

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...