+technetium Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Er kan gestemd worden voor de Dutch Geocoin 2015. Van een aantal munten zijn verschillende variaties ingezonden. Omdat we, net zoals afgelopen jaren, via Instant Runoff Voting stemmen. Kun je je voorkeur voor een variant aangeven voor een variant, zonder dat dat ten koste hoeft te gaan van je stem op die munt als de meerderheid de keuze aan een andere variant geeft. Voorbeeld: Stel van een munt is een variant in Rood, Groen en Blauw ingezonden. Je vind de Groen het mooist, gevolgd door Blauw. Dan stem je: Groen, Blauw, Rood, andere munten op volgorde van voorkeur. Het kan zelfs zo zijn dat je een andere munt mooier vindt dat de rode. Stem dan: Groen, Blauw, Andere, Rood. Moraal van het verhaal: Geef van alle munten de volgorde van je voorkeur aan. Is het niet duidelijk. Stel hier je vraag en ik zal hem proberen te beantwoorden. De keuze is uit: 10JR: Tien jaar Dutch Geocoin BDMB: Jaar van de Bodem, Brons BDMG: Jaar van de Bodem, Goud BDMZ: Jaar van Bodem, Zilver OFDG: Old Fashioned Dutch Girl OKKK: 30 jaar Wubo Okkels Logo OKKT: 30 jaar Wubbo Okkels, TB SCH3: Jaar van het Schaap, 3D SCHK: Jaar van het Schaap, Kleur VINL: Vincent van Gogh / Internationaal jaar van het licht VINZ: Vincent van Gogh Zelfportret WOLF: Wolf in Nederland WTL3: Slag van Waterloo 3D WTLK: Slag van Waterloo, Kleur De ingezonden ontwerpen zijn te zien op: https://picasaweb.google.com/112904195118857420515/DutchGeocoin2015 Stemmen gaat door in een van de drie fora waar dit bericht geplaatst is je voorkeuren op te geven. Je maakt het mij gemakkelijk door je stem op een regel te zetten. Eerst je geocaching naam, gevolgd door een dubbele punt, dan de codes voor de munten, ieder gescheiden door een komma. (Dat is het formaat waarin het stem tel programma werkt, als je zo stemt kan ik je stem eenvoudig kopieren en plakken. In mijn geval, als mijn voorkeur alfabetisch zou zijn: technetium) 10JR, BDMB, BDMG, BDMZ, OFDG, OKKK, OKKT, SCH3, SCHK, VINL, VINZ, WOLF, WTL3, WTLK Er kan de gehele maand augustus gestemd worden. Tc Voor zover de fora software het toestaat, hieronder ook een overzicht van de inzendingen: 10JR: Tien jaar Dutch Geocoin BDMB: Jaar van de Bodem, Brons BDMG: Jaar van de Bodem, Goud BDMZ: Jaar van Bodem, Zilver OFDG: Old Fashioned Dutch Girl OKKK: 30 jaar Wubo Okkels Logo OKKT: 30 jaar Wubbo Okkels, TB Quote Link to comment
+technetium Posted August 1, 2015 Author Share Posted August 1, 2015 SCH3: Jaar van het Schaap, 3D SCHK: Jaar van het Schaap, Kleur WOLF: Wolf in Nederland WTL3: Slag van Waterloo 3D WTLK: Slag van Waterloo, Kleur VINL: Vincent / Internationaal jaar van het licht VINZ: Vincent Zelfportret Quote Link to comment
+Sivota Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Sivota: OKKK, OKKT, VINL, VINZ, 10JR Quote Link to comment
+Team HermAnnie Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Team HermAnnie: WOLF, BDMG, BDMZ, BDMB, 10JR, OFDG, VINL, VINZ, WTLK, WTL3, SCH3, SCHK, OKKT, OKKK. Quote Link to comment
+Ogima Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Ogima: 10JR, VINL, OKKT, BDMZ, WTLK, WTL3, VINZ, OFDG, BDMB, BDMG, OKKK, WOLF, SCH3, SCHK Quote Link to comment
+Lady Geo & Co Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Lady Geo & Co: 10JR, WOLF, SCH3, BDMZ Quote Link to comment
+Lady Pumpkin Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Lady Pumpkin: 10JR, WOLF, BDMZ, SCH3, BDMG Quote Link to comment
+ZiggyF Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 ZiggyF: VINZ, 10JR, OKKK, OKKT, WOLF, SCH3, WTLK, WIL3, SCHK, OFDG, BDMG, BDGZ, BDGB, VINL Quote Link to comment
+technetium Posted September 1, 2015 Author Share Posted September 1, 2015 De stemmen zijn geteld. De winnaar is geworden de Vincent van Gogh munt, ontworpen door GEO BEAR. Ik feliciteer GEO BEAR en hoop dat je er samen met Willem-Jan een originele munt van kunt maken. Verder bedank ik iedereen die de moeite heeft genomen om te stemmen, en natuurlijk vooral iedereen die een ontwerp heeft ingezonden. Ik hoop dat er volgend jaar weer een aantal mooie ontwerpen worden ingezonden (het is dan vier keer zo lang geleden dat er een beroemde schilder overleed http://www.bosch500.nl/ ) Tc Voor de volledigheid de stemmen zoals ik ze in het telprogramma heb ingevoerd, en daaronder de resultaten van het telprogramma. Adrike) Vinz Apiediak)VINZ Ari_op_Safari) VINZ Barry) SCH3, WOLF, SCHK benyvonne) OKKK, 10JR, VINL Brouwertjes) 10JR, WOLF Chil_Welpen) WOLF, VINZ, 10JR Dagwacht) VINL, VINZ, OKKK De_broekies) WOLF, VINL dn_dolende_duffe) 10JR, VINZ Dr_Explain) VINZ, VINL, BDMZ Eftelaar) VINZ, VINL, WTLK Elenitsa) WOLF, VINL, BDMZ, BDMB Esther_NL) VINZ, BDMB, OKKT, SCH3 Flevofrog) VINZ, 10JR, SCHK, WTLK Foottie) VINZ GEO_BEAR) VINZ, BDMZ, 10JR gerrit_en_lenie) 10JR,SCH3,WOLF Getzie_Fam) 10JR, BDM Henk_en_Ineke) 10JR JackHoe) VINZ, BDMG, BDMZ kwootje) VINZ Lady_Geo_en_Co) 10JR, WOLF, SCH3, BDMZ Lady_Pumpkin) 10JR, WOLF, BDMZ, SCH3, BDMG Langzaam) VINZ mimifleuri) VINZ Mooisoest) VINZ morietta71) VINZ Mvs_Team_Pooh) VINL, WOLF, 10JR, VINZ Ogima) 10JR, VINL, OKKT, BDMZ, WTLK, WTL3, VINZ, OFDG, BDMB, BDMG, OKKK, WOLF, SCH3, SCHK Pentagram) VINZ, BDMZ, SCH3, WOLF, 10JR Pingos) OKKK, OKKT regenboog2) VINZ, VINL, 10JR Sandeb) VINL, OKKT, 10JR Sivota) OKKK, OKKT, VINL, VINZ, 10JR SjefkeP) VINZ, WTKL, OKKK, BDMB SnitserNL) 10JR Team_HermAnnie) WOLF, BDMG, BDMZ, BDMB, 10JR, OFDG, VINL, VINZ, WTLK, WTL3, SCH3, SCHK, OKKT, OKKK Team_NN) VINZ Team_Red_one) VINZ, 10JR, VINL, WTL3, WOLF TumDwinky) 10JR, WOLF VenteLiers) VINZ, BDMB, SCHK Wandelaartjes) VINZ, 10JR yello) VINZ, VINL, 10JR Zendmasters) 10JR, VINZ, OKKK, WTL3 ZiggyF) VINZ, 10JR, OKKK, OKKT, WOLF, SCH3, WTLK, WIL3, SCHK, OFDG, BDMG, BDGZ, BDGB, VINL Dutch Geocoin 2015 CANDIDATES: Tien jaar Dutch Geocoin Jaar van de Bodem, Brons Jaar van de Bodem, Goud Jaar van Bodem, Zilver Old Fashioned Dutch Girl 30 jaar Wubo Okkels Logo 30 jaar Wubbo Okkels, TB Jaar van het Schaap, 3D Jaar van het Schaap, Kleur Vincent van Gogh / Internationaal jaar van het licht Vincent van Gogh Zelfportret Wolf in Nederland Slag van Waterloo 3D Slag van Waterloo, Kleur ELECTION RULES: System: Instant Runoff Voting Threshold Type: Droop Simultaneous Drop: When mathematically inevitable Ties: 1) Previous Round method 2) By drawing lots 3) Random (by computer) -------------------------------------------------- 46 valid ballots. Electing 1 candidate. Winning threshold is 24 votes. There were no invalid ballots. (46 total ballots processed.) -------------------------------------------------- ******************************************************************************** ROUND 1 -- Tally of 1st place votes. CANDIDATE THIS ROUND TOTAL STATUS ----------------------- ------------- ------------- ---------------------- Vincent van Gogh Zelfp. +23.00000 23.00000 ELECTED -- 1st round Tien jaar Dutch Geocoin +11.00000 11.00000 DEFEATED -- 1st round Wolf in Nederland +4.00000 4.00000 DEFEATED -- 1st round 30 jaar Wubo Okkels Lo. +3.00000 3.00000 DEFEATED -- 1st round Vincent van Gogh / Int. +3.00000 3.00000 DEFEATED -- 1st round Jaar van het Schaap, 3D +1.00000 1.00000 DEFEATED -- 1st round Jaar van de Bodem, Bro. 0.00000 0.00000 DEFEATED -- 1st round Jaar van het Schaap, K. 0.00000 0.00000 DEFEATED -- 1st round Slag van Waterloo 3D 0.00000 0.00000 DEFEATED -- 1st round Slag van Waterloo, Kle. 0.00000 0.00000 DEFEATED -- 1st round 30 jaar Wubbo Okkels, . 0.00000 0.00000 DEFEATED -- 1st round Jaar van de Bodem, Goud 0.00000 0.00000 DEFEATED -- 1st round Jaar van Bodem, Zilver 0.00000 0.00000 DEFEATED -- 1st round Old Fashioned Dutch Gi. 0.00000 0.00000 DEFEATED -- 1st round EXHAUSTED PILE: +1.00000 1.00000 TOTALS: +46.00000 46.00000 -- Vincent van Gogh Zelfportret has been ELECTED because s/he has a majority of the remaining votes. -- The rest of the candidates are DEFEATED, because all of the seats are filled. ******************************************************************************** ELECTION COUNT SUCCESSFULLY COMPLETED Quote Link to comment
+Ogima Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Gefeliciteerd GEO BEAR! Ik ben ook blij met de tweede plek van mijn ontwerp. Dank aan alle stemmers. Quote Link to comment
+#Tenzin Posted September 29, 2015 Share Posted September 29, 2015 (edited) Vergeten te stemmen. :-(( Maar wel een geslaagde winnaar! Dat word wel een prachtige Dutch Geocoin 2015 dit keer. xD Ik kijk er al naar uit. :-) Kan ik al reserveren? (incl. AE editie, om de verzameling hier compleet te houden) Edited September 29, 2015 by #Tenzin Quote Link to comment
+woejam Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 De samples zijn klaar en de verschillende versies staan hier nu online om te reserveren. Productie loopt nog even, maar we proberen ze voor het einde van het jaar uit te kunnen leveren. De volgende versies worden gemaakt: RE : antiek zilver met blauw RE : antiek goud met zwart LE75 : two-tone polished goud met antiek zilver XLE50 : antiek koper AE : antiek zilver met oranje De AE is in de beperkte mate beschikbaar in de set (met 2xRE, LE, XLE en AE). Er is helaas nog geen foto van de AE omdat er een keuze gemaakt is waar geen sample van is. dutch-geocoin-2015-set-van-5-incl-ae-res Quote Link to comment
+#Tenzin Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Ik vind het wel leuk dat ook echt zo 4/5 verschillende geocoins zijn geworden. Quote Link to comment
+woejam Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 Dutch Geocoin 2015 zijn binnen! De gereserveerde coins zijn inmiddels verstuurd. De overige coins kunnen nu via de website besteld worden: http://www.geocachingshop.nl/nl/982-reserveringen Deze foto's zijn in Nuenen gemaakt, bij het nieuwe kunstwerk in het park, gebaseerd op de Aardappeleters: Quote Link to comment
Recommended Posts