Jump to content

TE KOOP: Garmin Oregon 600 GPS


GEO-BREIN

Recommended Posts

Iemand interesse in een Garmin Oregon 600??? We hebben er een te koop!!!

 

http://www.2dehands....-242962940.html

 

Het toestel mag weg wegens aanschaf nieuw toestel.

 

Zoals in de advertentie staat beschreven, zijn er geen sporen van gebruik en/of schade.

 

Het toestel wordt geleverd met enkele zaken die standaard niet worden geleverd = meerwaarde + eventueel een RAM mounts strap + houder voor op de fiets.

 

Interesse??? Bekijk even de advertentie op 2dehands en laat ons iets weten.

Link to comment

Inderdaad zonder kaarten en zonder RAM mount voor de fiets. Kijk maar eens naar de kostprijs van de kaarten. Deze is ook nog in garantie.

 

Ik bedoelde maar dat je de link naar de Garminsite gaf waar de 600 natuurlijk een pak duurder staat.

 

BTW, Ik dacht dat je je 600 al eens ingeruild had wegens probs. Wat is de reden dat je hem nu zo snel van de hand doet? Sinds de laatste firmware updates zijn de problemen toch van de baan?

Link to comment

Inderdaad zonder kaarten en zonder RAM mount voor de fiets. Kijk maar eens naar de kostprijs van de kaarten. Deze is ook nog in garantie.

 

Ik bedoelde maar dat je de link naar de Garminsite gaf waar de 600 natuurlijk een pak duurder staat.

 

BTW, Ik dacht dat je je 600 al eens ingeruild had wegens probs. Wat is de reden dat je hem nu zo snel van de hand doet? Sinds de laatste firmware updates zijn de problemen toch van de baan?

 

Sinds de inruiling heb ik hem 2 jaar gebruikt. Problemen zijn er niet, maar ik wilde wel eens iets nieuws proberen.

 

Ondertussen is het toestel reeds VERKOCHT!!!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...