Jump to content

Kan geen cache meer downloaden van pc naar Dakota 10


Poppentje

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb mijn Garmin Dakota 10 weer eens uit het stof gehaald. Bij het overzetten van cache gegevens naar de Dakota d.m.v. de knop 'send to my GPS' op de pc,

wordt mij gewezen op het feit dat ik de Garmin Communicator Plugin niet op de pc heb staan. Het downloaden van deze plugin is mij nog niet gelukt. Heeft iemand een idee wat te doen? Ik kan de coördinaten wel handmatig in de Dakota zetten, maar als het er veel zijn ..... Het zou toch moeten werken.

 

Poppentje

Link to comment

Ik heb mijn Garmin Dakota 10 weer eens uit het stof gehaald. Bij het overzetten van cache gegevens naar de Dakota d.m.v. de knop 'send to my GPS' op de pc,

wordt mij gewezen op het feit dat ik de Garmin Communicator Plugin niet op de pc heb staan. Het downloaden van deze plugin is mij nog niet gelukt. Heeft iemand een idee wat te doen? Ik kan de coördinaten wel handmatig in de Dakota zetten, maar als het er veel zijn ..... Het zou toch moeten werken.

 

Gebruik je Chrome? Zo ja, dan wordt de Garmin Communicator niet langer ondersteund. Probeer het met eens Firefox, dat werkt wel.

Link to comment

Wat je ook kunt doen is ipv "Send to My GPS" nu de knop "GPX file" gebruiken en de gpx files van de caches die je op je gps wil zetten downloaden op je computer en daarna die files kopiëren naar je gps.

Rechtstreeks op je gps zetten kan op deze manier natuurlijk ook, dan moet je dat alleen even instellen bij Chrome (zie: link), maar dan moet je er weer aan denken om dat terug te zetten als je klaar bent.

Link to comment

Sorry voor de late reactie, maar heel hartelijk dank voor de antwoorden. Ik ga het vanavond weer proberen.

 

Niets vanavond, maar NU.

De knop 'GPX-file' knop kon ik niet gebruiken (uitgegrijst). Ook rechtstreeks via de geavanceerde instellingen leverde niets op.

Maar...met Firefox heb ik het bestand wat nodig was alsnog kunnen downloaden en kan dus nu weer vrolijk cachen.

Bedankt voor de moeite beiden!

Edited by Poppentje
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...