Jump to content

Wanted : snow owl


P@je

Recommended Posts

Zelf ben ik nog maar een beginnende geocacher. Nu heb ik een travel coin die aan een wedstrijd deelnam.

 

Jammer genoeg heeft een toffe mede geocacher deze gegrabt en ergens gedropt in een Multi die maar om de 5 maand ofzo bezocht wordt (en dan nog is er geen garantie dat deze terug meegenomen wordt).

 

Mijn vrouw is hier nogal aan gehecht en ik heb al 2 pogingen ondernomen om deze terug te gaan recupereren. Zonder succes echter - mijn cache kwaliteiten zijn nog niet optimaal om dit alleen te kunnen. Een deel van de puzzel heb ik al kunnen oplossen, maar jammer genoeg geraak ik niet aan het eindpunt.

 

En een hulplijntje inroepen van de cache owner of de dropper hebben niets opgeleverd :mad:

Dus als zich iemand geroepen voelt.... zie bijlage

 

wanted.jpg

Link to comment

Tja, dat is geen goede cache voor een racecoin. Je hebt wel pech dat de vorige verplaatser van je coin een beginnende cacher was, die wellicht niet in de gaten had dat dit geen goede cache was. Je zou een van de eerdere vinders kunnen vragen om je coin uit de cache te halen en weer op weg te helpen. Waarschijnlijk kun je uit de logs wel afleiden of het cachers zijn die in de buurt wonen of van verder weg komen.

Link to comment

Thanks Topzoekertje. Maar dat hij de race niet haalt, vind ik deze keer niet zo belangrijk.

 

Ik heb al diverse mede-cachers aangesproken (waaronder ook de CO) maar tot hiertoe zonder succes :(

 

Daarom mijn oproep hier op dit forum....

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...