Jump to content

eerste cache geplaatst (wanneer online)


GeOss172

Recommended Posts

Hey hey,

 

wij hebben afgelopen woensdag onze eerste geocache "geplaatst" en online een pagina gemaakt.

Maar nu is mij niet geheel duidelijk wie en wanneer dit gereviewed wordt...

 

Ik snap dat het allemaal op vrijwillige basis is, maar ik ben benieuwd wat voor ervaringen mensen hebben met hoelang het duurt voordat we iets horen.

Misschien ben ik iets te ongeduldig, dan sorry hiervoor, maar we willen zo graag :)

 

(en ja het vinkje staat aan dat onze cache gereviewed kan worden).

 

Hopelijk kan iemand ons dat een beetje verduidelijken, we horen het graag.

Link to comment

Zie een ander topic: linkje .

 

Ik heb meegemaakt dat een cache binnen 10 minuten online was, maar ook wel eens pas na een week. Het is maar net wanneer een van de reviewers tijd heeft (is het mooi weer dan zijn ze natuurlijk zelf ook lekker buiten aan het cachen) en hoeveel caches er voor je aangeboden zijn. En zeker met vakantiedagen heb je kans dat ze ook een lang weekend weg zijn.

 

Maar echt spannend wordt het pas als de cache online is en je dus mag wachten op de eerste logjes!

Link to comment

hey hey, bedankt voor je reactie.

 

Ik snap ook wel dat diegene ook zelf de hort op zijn en zo, maar ik had in ieder geval verwacht dat ie redelijk snel online zou zijn of in ieder geval gehoopt :)

 

Maar we wachten nog even af en anders zal ik 1 van de reviewers zelf contacten....moet ook geen probleem zijn toch?

Link to comment

Ik heb afgelopen maandag een cache ter publicatie aangeboden en die is ook nog niet gereviewd, dus reken maar op nog een paar dagen.

Er staat ergens dat het tot 10 (werk)dagen kan duren. Afgelopen week zat Hemelvaartsdag er ook nog een tussen. Het is moeilijk, maar geduld is een schone zaak...

Link to comment

...........Maar we wachten nog even af en anders zal ik 1 van de reviewers zelf contacten....moet ook geen probleem zijn toch?

 

Dat mag je na een wachttijd van zeven dagen doen (staat in het artikel van het Help Center), maar denk je niet dat het vertragend werkt wanneer er een lange wachtrij (te reviewen caches) staat en de reviewers ook nog eens een lading mails binnenkrijgen met de vraag waar de cache blijft?

Er staat "dat de reviewers er naar streven om binnen zeven dagen te beginnen met de review van uw cache." Dat betekent niet dat de cache binnen zeven dagen gepubliceerd zal zijn.

Het is hoogseizoen voor wat betreft het aanbieden van nieuwe caches, misschien is het handiger om een paar dagen extra af te wachten, al is het wachten op de publicatie van zo'n eerste cache spannend genoeg....

Link to comment

Je moet er ook aan denken dat als je je cache ter review aanbied, en je daarna iets veranderd aan de listing. Dat je cache dan weer onderaan de lijst van te reviewen caches komt te staan.

 

Hier bij ons ook een keer 10 minuten, en de laatste ging 1wk overheen. Daarna wilde de reviewer weten wie er toestemming had gegeven, met naam, telefoonnummer en emailadres. Dat netjes naar de reviewer toe in een reviewersnote, incl de mail naar de politie. En toen was hij redelijk snel goedgekeurd :anitongue:

Succes!

Link to comment

...........Maar we wachten nog even af en anders zal ik 1 van de reviewers zelf contacten....moet ook geen probleem zijn toch?

 

Dat mag je na een wachttijd van zeven dagen doen (staat in het artikel van het Help Center), maar denk je niet dat het vertragend werkt wanneer er een lange wachtrij (te reviewen caches) staat en de reviewers ook nog eens een lading mails binnenkrijgen met de vraag waar de cache blijft?

Er staat "dat de reviewers er naar streven om binnen zeven dagen te beginnen met de review van uw cache." Dat betekent niet dat de cache binnen zeven dagen gepubliceerd zal zijn.

Het is hoogseizoen voor wat betreft het aanbieden van nieuwe caches, misschien is het handiger om een paar dagen extra af te wachten, al is het wachten op de publicatie van zo'n eerste cache spannend genoeg....

 

het was ook maar een vraag he :P

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...