Jump to content

Vinden jullie een apart Nederlands topic zinvol op Waymarking ?


Recommended Posts

Laatst ben ik een beetje uitgedaagd met mijn topic op WM en daarom post ik dit nu geheel in het Nederlands om wat reacties los te krijgen.

Ik vind het best wel lekker om met mede Nederlanders op Waymarking te discusieren in onze eigen taal.

Veel internationale forums die ik bezoek hebben allemaal een Nederlandse afdeling. Ook Geocaching.

En daar komen toch wel veel ideeen en contacten uit.

En misschien is het wel een manier om op het Waymarking forum meer traffic te genereren. Wat ik prefereer.

Dus alleen discusieren en ideeen voorleggen. Of een vraag stellen over WM.

Elkaar helpen om een nieuwe category op te zetten en dan zorgen dat het er in het Engels goed uitziet.

Dus iemand die perfect Engels leest en schrijft zijn verbeteringen aanbrengen e.d. in een nieuw op te zetten category.

 

Ik heb dit balletje pas op gegooid naar WM maar de traffic op WM forum was te weinig en als we Nederlands willen praten/vragen moeten we het gewoon tussen alle andere (Engelse) posten.

 

Geen tel- of kroegtopic maar alleen normale vraag en antwoord NL topics in een aparte Dutch section.

Ook het opzetten van een nieuwe category mag hier wel besproken worden maar moet dan verder voor discusie naar het Engelse gedeelte.

 

Graag jullie reactie hierover, waar wil je over praten of heb je vragen over.

Grtz John.

Link to comment

Ik ben niet zo'n forumprater, maar af en toe zaken bespreken in NL lijkt me prima. BVB over een op te richten categorie Dutch Heritage :-)

Of een petitie maken zodat GS dat vervelende bugje eens oplost zodat de E niet meer veranderd in een W bij het maken van een nieuwe WM.

 

Ow ja en geocaching is natuurlijk ook altijd een dankbaar onderwerp.

Ik houd het hier ff in de gaten.

Gr,

Axel-f

Link to comment

Natuurlijk weet ik wel dat men weinig gebruik maakt van het Forum, het is maar een idee om hier in het Nederlands te discusieren.

Ik ben ook niet zo'n forum ganger, 1x in de week reageer ik meestal op een aantal topics maar houd hem wel elke dag in de gaten.

 

Het probleem met de E en de W is al uitgebreid behandeld en het schiet nog steeds niet op.

Is al jaren een probleem. Ook met de foto's die je post, dat ze ineens gedraaid staan.

Ik gooi even mijn foto's eerst even door FSViewer en draai ze een keer heen en weer en post ze dan pas.

Natuurlijk alleen de foto's die ik maak met een gedraaide camera.

Vandaag 197 foto's genomen en zorg eigenlijk dat ik de camera niet meer draai. Hoefde er maar 15 even heen en weer te draaien in FSViewer.

 

Dit gedeelte van het forum gaat alleen over Waymarking. Voor het Geocaching forum moet je even doorklikken linksboven bij Groundspeak Forums.

Heeft wel een Nederlandse sectie.

 

Vandaag potverdrie veel gescoord. Mooi weer en mooie foto's.

Ben me helemaal gek aan het visiten geweest en nieuwe posten gaat trouwens ook lekker snel vandaag op de WM server.

 

Ik ben op de achtergrond nog bezig met een nieuwe category maar daar stuur ik je eerdaags een PM over.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...