Jump to content

Geocaching.com


Vindplaats

Recommended Posts

Kennelijk is de site Geocaching.com vernieuwd. Bij het opstarten van Spelen > Vind een cache krijg je een scherm te zien waarin je zoekfilters kunt invoeren. Ik mis hier de optie van het zoeken naar een bepaalde plaats, in ieder geval bij mij werkt dat niet. Ook het invoeren van de gedeeltelijke tekst van de naam van een geocache werkt niet. Dit alles was in de vorige versie wel mogelijk. Kortom ik vind het dan ook geen verbetering en vraag mij dan ook af of het mogelijk is terug te gaan naar de vorige versie. Daarnaast is de snelheid veel trager, terwijl bij andere sites geen verschil te merken is. Ook een test met de downloadsnelheid van mijn pc is nog steeds hetzelfde. Heeft iemand dezelfde ervaringen en eventueel een oplossing.

Link to comment

Even een check: heb je in het eerste scherm niets ingevuld, maar meteen op "Voeg filters toe" gedrukt, zodat in het scherm erna (waar je een gedeeltelijke print screen van hebt) links "Zoeken zonder locatie" hebt staan?

 

Want als je dat niet hebt gedaan, maar eerst Nederland hebt ingevuld en daarna die extra filters, dan werkt het (om mij verder onduidelijke redenen) niet.

 

Verder werkt het bij mij met het zoeken op een woord als herinneringen of zuilen soms wel en soms niet, maar het lijkt het in ieder geval alleen te doen als je Netherlands invult i.p.v. Nederland. Dat is dus duidelijk een foutje.

 

Overigens had ik dat in eerste instantie weer niet opgemerkt omdat ik normaliter de Engelstalige site gebruik.

Kortom: het werkt allemaal nog niet helemaal lekker en ipv Nederland moet je dus (voorlopig) Netherlands gebruiken.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...