Jump to content

Vragen aan de Nederlandse revieuwers


Barny

Recommended Posts

tijdens een event is medegedeeld dan vragen aan revieuwers hier op het groundspeakforum gesteld konden worden en dat de revieuwers daar in kennis worden gesteld

 

hierbij mijn vragen dan,

 

op 25 november heb ik een cache bezocht waarvan ik gezien de pagina al van te voren een vermoedde had dat het een cache was met een commerciële agenda

bij mijn bezoek werd de vermoedens bevestigt en bij navraag werd mij medegedeeld dat die cache inderdaad niet online had mogen komen en het door de drukte van toentertijd er gewoon is doorgeslipt, dat kan natuurlijk gebeuren en na revieuw verdwijnt de cache ook uit het zichtsbeeld van de revieuwer.

daarvoor heb ik een NA geschreven, om de dan betrokken revieuwer te attenderen op deze cache met commerciële doelstelling

op 5 december heb ik per email nog een vraag aan de huidige reviuwer gesteld naar de vooruitgang van mijn NA, waar ik na drie dagen het antwoord op kreeg dat de reviuwer wat mailtjes naar bepaalde mensen uit had staan om het netjes opgelost te krijgen

dat is dan keurig, beter extra onderzoek dan geheel geen onderzoek denk ik dan maar

op 17 december maar even een voorzichtige mail gestuurd naar de vooruitgang van het onderzoek, geen bericht terug gehad.

op 3 januari ook een voorzichtige mail gestuurd, tot op heden geen reactie, de betreffende cache is nog steeds onveranderd online

 

nu weet ik dat er hier geen indivuile cache's besproken kan worden, dat vraag ik dan ook niet, mijn vraag is dan ook aan de revieuwers

waarom word er eerst wel gereageerd en krijg een keurig antwoord op mijn gestelde vraag, en waarom word er daarna totaal geen uitsluitsel gegeven over de een en de zelfde vraag?

in wat voor een tijdsspanne vinden de revieuwers zelf wenselijk om herinnert te worden aan gedane uitspraken? ik ben me bewust dat elke 3 dagen iets te veel is van het goeie en elke 2 maanden misschien iets te weinig,

vinden de revieuwers het zelf wenselijk dat gebruikers die betrokken zijn en juist de revieuwers willen en kunnen helpen door misstanden te melden zo in het ongewisse laten?

vinden de revieuwers het überhaupt zelf wel wenselijk dat zij op de hoogte worden gebracht van geocache's die niet aan de voorwoorden voldoen?

 

iets anders maar wel afvragend omdat ik ook al een tijdje met dit vraagstuk in de ronte loop

er zijn inmiddels 2 nieuwe revieuwers die het team versterken, die twee revieuwers hebben zich in tegenstelling van al hun voorgangers alleen maar op twitter een account aangemeten en zich daar dan ook voorgesteld.

die twee revieuwers hebben zich in al die tijd nog niet op dit forum, (wat juist het forum is van en voor iedere Nederlandse geocacher) voorgesteld, vinden zij die paar honderd Twitterraars belangrijker en/of interessanter dan alle andere Nederlandstalige geocachers op dit geocache moederforum?

wat is de reden van die manko?

 

hopende op meer duidelijkheid en een welwillend oor

 

Barny

Link to comment

nu zit ik weer de zelfde dilemma waarvoor ik de hier bovenstaande vraag aan de revieuwers heb gesteld.

in welk tijdsbestek word acceptabel geacht dat je een antwoord mag verwachten?

nu is het bijna 2 weken verder en is er van de huidige 5 NL revieuwers nog geen enkel bericht gekomen.

bij navraag aan de modderrators van dit forum weet ik inmiddels dat de revieuwers direct zijn ingeseind dat er op hun eigen groundspeakforum mijn vraag stond, wegens drukte kon het enkele dagen duren voor dat een van de revieuwers tijd vrij had om te reageren.

inmiddels 12 dagen later zie ik het steeds somberder in dat er ooit een respons komt van een revieuwer

het is spijtig dat geen van 5 NL revieuwers op dit vraagstuk wil reageren een vraag die notabene op hun eigen forum is gesteld en op een presenteerblaadje door de modderators werd aangereikt.

 

Barny

 

op mijn Email vraag over een cache heb ik tot op heden ook geen enkele reactie mogen ontvangen.

Link to comment

Na ruim een maand te hebben gewacht.

Na de gedane belofte dat er een antwoord zou komen.

Na totaal niks gehoord te hebben trek ik dan maar de conclusie dat geen van de 5/6 Nederlandse revieuwers voornemens is om een gedane belofte na te komen.

het steekt mij erg dat er door de officiële Groundspeak revieuwers vrijwilligers zo nonchalant met gedane beloftes omgegaan word, belofte naar ons (de geocachers) en wat misschien nog erger is, het verzaken van beloftes naar hun eigen collega Groundspeak vrijwilligers van dit forum.

 

ik zal daarom maar persoonlijk de revieuwers aanspreken op geocache events op het moment dat ik ze pronkend met hun Groundspeak Volunteer Name Badges opgespeld tegen kom.

 

Eventuele antwoorden zal ik zelf hier maar plaatsen

 

Barny

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...