+Vindplaats Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Van een tB die ik gelogd heb is het metalen plaatje verdwenen. Deze staat nu dus op mijn naam. Hoe kan ik deze verwijderen, zodat hij niet meer op mijn naam staat Quote
+irisisleuk Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Je hebt dus een TB gevonden maar je bent hem ergens kwijtgeraakt? Als dat het geval is dan moet je de eigenaar een mailtje sturen en vertellen wat er gebeurt is en je excuses aanbieden. De eigenaar kan dan de TB op missing zetten. Quote
+Vindplaats Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 De eigenaar heb ik een bercht gestuurd en ben benieuwd naar het antwoord. Quote
+irisisleuk Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Ik ben benieuwd hoe het nu verder is gegaan met de TB, aangezien ik zag dat je de TB vandaag gedropt hebt. Heeft de eigenaar een copy tag gestuurd? Quote
+Vindplaats Posted January 17, 2015 Author Posted January 17, 2015 De eigenaar heeft niet geantwoord. Gelukkig heb ik de tb weer gevonden en vandaag kunnen achterlaten bij De Zwerfkei. Ik vraag mij toch af wat je moet doen als je een tb kwijt raakt en de eigenaar niet reageert. Quote
+Delfie Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Lijkt me het beste om er dan een notitie bij te plaatsen dat je deze kwijt bent geraakt? Zou niet weten wat je anders zou kunnen doen Quote
Recommended Posts