Jump to content

uploaden geocaches van site


Winny81

Recommended Posts

ik laad de geocaches op in mijn etrex 30 , krijg steeds de melding dat ze opgeslagen zijn, maar als ik daarna op gps kijk zie ik enkel een stuk of 10 geocahces erop staan, die er nog opstaan van vorige keer. de nieuwe die ik net zou geuploadt hebben staan er echter niet in... enig idee hoe dit kan of komt?

 

zit een half uur lang, caches up te loaden en dan blijkt dat ze er niet in staan... frusterend...

Link to comment

Haal je oude caches van je toestel? Er is een maximum aantal caches, waypoints en gpx-bestanden dat je toestel aan kan en ook gevonden caches tellen mee. Kijk eens in de map \Garmin\GPX\ op je toestel (en op je mSD-kaart!) en schoon deze op. Dat zou je eigenlijk na elke cache-dag moeten doen.

 

Het kan er ook aan liggen dat de caches te ver van je vandaan zijn. Je toestel laat maar caches binnen een cirkel van 100-150 km zien.

Link to comment

Met mijn Montana had ik dat vrijdag ook. Het betrof een pq(.zip) die ik rechtstreeks opende met de verkenner en zonder eerst op de pc op te slaan uitgepakt neerzette in x:\garmin\gpx. Reeds onderweg bleek ik helaas een caches te hebben in de gps. Bij controle (weer thuis 's avonds) bleken de twee gpx bestanden er wel degelijk te staan. Moet nog eens uitzoeken waardoor dat kwam. Mogelijk eerst ergens opslaan en dan pas kopiëren naar de gps of toch de gpx aanmaken met GAPP, dan werkt het wel namelijk. De lengte van de naam zou ook nog kunnen. Maar het zijn allemaal suggesties die me niet logisch lijken.

 

Gelukkig stond de gpx ook in c:geo, dus met wat extra typewerk op de gps was mn dag toch geslaagd. De gps van mn telefoon werkt waardeloos maar voor de rest vind ik c:geo geweldig makkelijk en overzichtelijk en redelijk compleet.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...