Jump to content

Geen E-mail meer bij een account


Tom Dederen

Recommended Posts

Beste mede Cachers.

 

Ik heb eerder een topic hier over gezien maar kon hem niet meer terug vinden.

Het komt vaak voor dat (beginnende) cachers vergissingen maken met het loggen van een cache online.

Maar blijkbaar is het tegenwoordig niet meer noodzakelijk om je email aan een account toe te voegen...(waarom)

 

Ik heb een log waarbij ik uit de tekst kan opmaken dat de cache niet is gelogd.

Maar ik kan nu niet vragen om de log te veranderen in een don't found.

De enige opties die ik heb is dus bot verwijderen of te negeren.

 

Daar ben ik natuurlijk geen voorstander van.

Ik zou graag van anderen horen hoe ze hier over denken, en dit zouden oplossen.

 

Tom

Link to comment

Ik zou het log gewoon verwijderen.

Als het ze iets kan schelen dan zullen ze vanzelf contact proberen op te nemen en daarvoor zullen ze alsnog het account moeten verifieren en een e-mail adres opgeven.

En mochten ze het log opnieuw plaatsen (zonder de cache te vinden), dan zou ik het log weer verwijderen en een note plaatsen op de cache pagina waarin dan ongeveer zoiets staat "log van .... verwijderd omdat ze de cache niet gelogd hebben, maar helaas kan ik geen contact met ze opnemen omdat ze hun account niet geverifieerd hebben/voorzien van een e-mail adres." En die note zou ik dan na een week of twee weer verwijderen.

 

Dat het niet noodzakelijk is om je e-mail adres op te geven zodra je die intro app download, wil niet zeggen dat je het niet meer hoort te doen. Het is wel degelijk de bedoeling dat je dit als cacher alsnog doet zodra je met de app echt op pad gaat en caches gaat loggen. Helaas zit Groundspeak daar niet voldoende achterheen en dus zit er niets anders op dan onjuiste logs maar gewoon te verwijderen en te hopen dat dit de betreffende cacher triggert om zich alsnog netjes te registreren.

Link to comment

Is het ook niet zo dat als je een log verwijderd je eventueel uitleg kunt geven met waarom die verwijderd wordt?

 

Nee, dat kan tegenwoordig niet meer. Maar zelfs als dit wel zou kunnen dan had het geen zin omdat de cacher geen e-mail adres heeft opgegeven in zijn account, dus dat bericht gaat dan nergens heen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...