Jump to content

Converteer Pocket Querie naar bladwijzerlijst?


Bockereyders

Recommended Posts

Ik ben een bladwijzerlijst van iemand tegen gekomen die ik interessant vond. Zo ver mij bekend is kan ik hier alleen maar een pocket querie van maken.

Is er ook een mogelijkheid om deze pocket querie om te zetten naar een bladwijzerlijst, zodat ik zelf ook nog makkelijk caches in kan zetten waarna ik op zoek ben?

Als dat niet kan zou ik ook al geholpen zijn als er een mogelijkheid is om van 2 pocket queries 1 te maken, maar ik kan nergens iets vinden of dit wel gaat. Iemand die hier meer vanaf weet en me hierbij kan helpen?

Alvast bedankt

Link to comment

Ik ben een bladwijzerlijst van iemand tegen gekomen die ik interessant vond. Zo ver mij bekend is kan ik hier alleen maar een pocket querie van maken.

Is er ook een mogelijkheid om deze pocket querie om te zetten naar een bladwijzerlijst, zodat ik zelf ook nog makkelijk caches in kan zetten waarna ik op zoek ben?

Als dat niet kan zou ik ook al geholpen zijn als er een mogelijkheid is om van 2 pocket queries 1 te maken, maar ik kan nergens iets vinden of dit wel gaat. Iemand die hier meer vanaf weet en me hierbij kan helpen?

Alvast bedankt

Schopje. :anibad:

 

Ook ik zou graag bookmarklijsten van anderen willen kopiëren/combineren en dan verder bewerken voor eigen gebruik. Met als uiteindelijk doel er een bruikbare pocketquery aan over te houden.

 

Voor één 'thema' zijn vaak vele onvolledige bookmarklijsten aanwezig. Ik zou ze dus graag willen combineren en updaten.

 

Iemand een werkbare oplossing of wordt het een paar honderd (of duizend) keer klikken met diverse schermpjes open? Bulk toevoegen zou al heel wat zijn maar dat bestaat dacht ik ook al niet. :anicute:

Link to comment

Als je GSAK gebruikt kan je een (deel van een) database naar een van je eigen bookmarklijsten opslaan. Ook GSAK doet het een voor een, dus het kost wel aardig wat tijd (voor de pc dan, niet voor jou).

Dank, het is mij gelukt. (Nu de topic starter nog).

Zonder geregistreerde versie van GSAK vergt het wel een lange adem met elke keer een minuut wachten.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...