Jump to content

Trackingnummer TB wordt niet herkend


Antonio's

Recommended Posts

Ik heb een TB gedropt en gelogd. Bij het loggen is blijkbaar iets fout gegaan want de TB wordt niet vermeld bij de betreffende cache.

Maar als ik kijk op de pagina van mijn TB staat wel vermeld dat deze in die cache is achtergelaten.

Als ik probeer een nieuw bezoek bij de cache (met mijn TB) te loggen, dat krijg ik de melding: Het ingevoerde trackingnummer komt niet overeen met dat van deze trackable. Ik weet zeker dat het ingevoerde nummer goed is.

Wat ik ook probeer, ik krijg mijn TB niet meer gelogd of gevonden op de pagina de cache waar hij ligt.

Kan iemand me vertellen wat ik nog kan doen?

Link to comment

Hallo Antonio's

 

Je kunt beter niet de tracking-code op het vermelden, maar neem liever de ID van de TB: in jouw geval is dat TB4DJB2. Met de tracking-code kun je een TB loggen, ook als je hem niet gevonden hebt.

De tracking-code die je noemt lijkt niet correct te zijn, want met deze code is de TB niet te traceren. Weet je zeker dat de code is zoals je schrijft. Een foutje is gemakkelijk gemaakt en een Z kan een 2 zijn, een S kan een 5 zijn. In ieder geval zie ik dat de TB in VRSAR zit (zowel volgens de cachelisting als volgens de listing van je TB). Wel is de log waarmee de TB is gedropt niet te vinden. Mogelijk heb je die verwijderd.

Link to comment

Zo te zien heb je de TB gedropt in cache VRSAR want daar staat hij nu op de inventory lijst.

Daarna heb je jouw drop log bij deze TB (per ongeluk) gewist. Dit kun je eventueel herstellen door hem weer te retrieven en nog een keer te droppen in die cache, maar je kunt het ook gewoon zo laten en wachten totdat de TB weer wordt opgepikt door een andere cacher, dan gaat het verder vanzelf goed. Tenzij hij natuurlijk niet in die cache zit, dan zul je 'm moeten retrieven en in de goede cache moeten droppen.

 

De trackingcode die je opgeeft klopt niet en dat is maar goed ook, want een trackingnr moet je nooit op een forum delen omdat iedereen dan die TB kan gaan loggen zonder hem ooit gezien te hebben (en ja dat slaat nergens op, maar er zijn nou eenmaal van die idioten die dat doen). Ik denk dus dat je toch een foutje maakt bij het invoeren van de trackingcode. Aangezien de coin van jezelf is kun je de trackingcode zien op de pagina van de coin, dit staat namelijk rechts helemaal onderaan bij het lijstje onder "Trackable Options", net boven het kopje "Actions".

Maar let op: zet deze code dus niet hier op het forum.

 

Succes!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...