Jump to content

Iphone en caching


1992is4u

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

ben nog niet zo lang bezig met geocaching maar heb wel de smaak te pakken.

Ben ook premium dus die intro bezit ik niet alls app maar:

 

Kan er mij iemand uitleggen hoe ik op mijn gsm coordinaten kan ingeven want dat vind ik maar niet.

 

Er zijn nog wel meer onduidelijkheden aan deze app voor mij maar beetje bij beetje raak ik er wijs uit maar het invoeren van coordinaten is voor mij een raadsel. En het is wel handig als je een mysterie of een multi oplost en opzoek moet naar de final.

 

Groetjes

 

Wouter

Link to comment

Hoi,

 

bedankt voor je antwoord. Ik gebruik momenteel de app die ik heb gevonden in de app-store namelijk Geocaching Groundspeak Inc. Betalend. Ik betaal 3 maandelijks 8.99€ (jaarlijks is dat 26.99€)

Ik had eerst de intro van deze app welke gratis is maar dat is enkel als proevertje want dan kan je niet alle functies gebruiken. ik heb vanuit die app een upgrade gedaan maar dat bleek ook niet de verstandigste zet van mij geweest te zijn (8.99 weggegooid) en dan maar de gewone betalende app gedownload.

 

Ben echt wel een leek wat informatica betreft alsook smartphones. Heb me uiteindelijk laten verleiden tot aankoop van een iphone maar begin een beetje te twijfelen aan het gebruik van dit toestel. Misschien dat een samsung of windowsphone mss beter had geweest.

 

Enfin ik zit er nu mee en wil dus ook wel het beste er uit halen.

 

Moet ik mss een GC Tools downloaden? want dat vind ik ook wel tussen de apps. bv geocaching toolkit iGCT?

 

Werkt u ook met iphone?

 

Groetjes Wouter

Link to comment

[Als je een nieuw waypoint wilt invoeren ga je naar het scherm met navigeer naar de cache. Dan klik je op de drie puntjes rechtsbovenin, en daar kan je vrij handig nieuwe coordinaten invoeren.

Dit werkt alleen als je het kaartje van navigeer naar de cache op het scherm hebt.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...