Jump to content

Brauchen Casher zu setzen, und legen ein paar Münzen aus den USA


TheMadHider

Recommended Posts

Zuerst muss ich sagen, dass ich kein Deutsch sprechen, und ich bin mit Google Translate, um diese Worte in Deutsch zu erstellen.

 

Mein Cousin ist mit Berlin, Mai Zuerst kommen und reisen mit dem Auto nach Brandenburg, wo sie 10 Tage bleiben.

 

Zu irgendeinem Zeitpunkt während ihres Aufenthalts sie erwartet, um in Nurnburg für zwei Tage zu reisen. Sie ist nicht ausgerüstet, um ihren eigenen geocache und braucht jemanden, der ihr helfen, legen ein paar Münzen Reise in die lokalen Kassen.

 

At some time during her stay she is expecting to travel to in nurnburg for two days. She is not equiped to geocache on her own and needs someone to help her place a couple of travel coins into the local cashes.

 

Wenn Sie sprechen Englisch und mailen Sie mir, ich werde die Vorkehrungen zu treffen, damit Sie eine E-Mail und mit ihr zu sprechen und vereinbaren Sie eine Zeit können Sie die Abholung Münzen. Sie kann oder auch nicht in der Lage, die Münzen mit Ihnen zu platzieren. Ihre Mutter ist Deutsche und sie spricht etwas Deutsch.

 

If you can speak english and email me I will make the arrangements for you to email and talk with her and arrange a time you can pickup the coins. She may or may not be able to place the coins with you. Her mom is German and she speaks some german.

 

Das muss jemand vor Ort in der Gegend und eine feste Zusage, die Münzen zu setzen und ein netter Mensch, der ehrlich zu mir und meiner Cousine sein.

This needs to be someone local to the area and a firm commitment to place the coins and a nice person who is honest to me and my cousin.

 

I can be contacted as TheMadHider on the geocache.com website or dspence3000@gmail.com

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...