Jump to content

cachemaatje omgeving Tiel


Weringe13

Recommended Posts

Hoi, ben werner en woon in Tiel. Daar ik van mening ben dat 4 ogen meer zien dan 2 ben ik op zoek naar iemand uit de omgeving Tiel(man of vrouw) die net zo graag eens in de natuur rondkijkt ( zoekt). Misschien via e-mail contact houden over te maken puzzels. Etc,..

Vervoer kan met motor of auto.

Mvg, werner.

Edited by Weringe13
Link to comment

Hoi werner,

 

Ik las je bericht en ik dacht laat ik ff reageren.

Ben zelf ook een beginnend cacher en woon in Lienden. De reguliere caches lukt inderdaad prima maar de puzzels is toch wat lastiger. Nu vind ik het leuk om een cach maatje te hebben om tips uit te wisselen voor mooie locaties aanwijzingen waar te zoeken en samen puzzels op te lossen.

Ik zou het leuk vinden om samen ff per mail contact te leggen.

 

Ik hoop van je te horen.

 

gr nathalie

 

 

Hoi, ben werner en woon in Tiel. Daar ik van mening ben dat 4 ogen meer zien dan 2 ben ik op zoek naar iemand uit de omgeving Tiel(man of vrouw) die net zo graag eens in de natuur rondkijkt ( zoekt). Misschien via e-mail contact houden over te maken puzzels. Etc,..

Vervoer kan met motor of auto.

Mvg, werner.

Link to comment

Hoi stap regelmatig van me schip af bij sluis tiel of ijzendoorn via tiel. En lijkt me dan best leuk is samen te cachen.

 

Pm me is als je nog interesse heb, kan vast wel even een koffer bij je parkeren en er dan is fatsoenlijk cachedagje van maken :)

 

Grt yvo

Link to comment

Hoi, ben werner en woon in Tiel. Daar ik van mening ben dat 4 ogen meer zien dan 2 ben ik op zoek naar iemand uit de omgeving Tiel(man of vrouw) die net zo graag eens in de natuur rondkijkt ( zoekt). Misschien via e-mail contact houden over te maken puzzels. Etc,..

Vervoer kan met motor of auto.

Mvg, werner.

 

Ik woon tussen Echteld en Tiel in het buitengebied en ben nieuw wat geocachen betreft....

Ik wil dolgraag met iemand samen of een groepje oppad...

Ik heb veel te leren...en ook wel wat te geven denk ik :-)

Link to comment

Hoi stap regelmatig van me schip af bij sluis tiel of ijzendoorn via tiel. En lijkt me dan best leuk is samen te cachen.

 

Pm me is als je nog interesse heb, kan vast wel even een koffer bij je parkeren en er dan is fatsoenlijk cachedagje van maken :)

 

Grt yvo

 

Hoi yvo!,,

 

Ik woon bijna aan de sluis bij Tiel. Vele dagen tijd. Cachen nog redelijk nieuw maar "totally hooked"! Als jij s van de boot stapt en de dijk volgt richting IJzendoorn dan ben je in vijf minuten bij mij....samen s n puzzetje oplossen om een log te scoren?

 

Greetzzz Dikkertjedap

Link to comment

ook ik , vrouw 50+ Tiel ben fanatiek aan het cachen maar alleen is zo alleen en niet gezellig, ik zoek ook een maatje om, af en toe mee op stap te gaan, maar ook om te leren hoe je puzzeltjes moet interpreteren, en oplossen....

mag ik mij af en toe aansluiten??

Link to comment

Hallo Werner / hallo allemaal,

 

Ik ben een beginnend geocacher, maar wel een hele enthousiaste ondertussen. Ik woon in Culemborg en zou het leuk vinden om met meerdere mensen op pad te gaan en te overleggen.

 

Vriendelijke groet, Mieke

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...