+NLBokkie Posted February 21, 2014 Posted February 21, 2014 (edited) Ik heb een munt opgepikt die naar de UK wil. Iemand die daar binnenkort heen gaat? Nu in de omgeving Leiden. Mail me even via mijn profiel. NLBokkie Edited February 21, 2014 by NLBokkie Quote
+NLBokkie Posted February 24, 2014 Author Posted February 24, 2014 Inmiddels heb ik ook een TB die daar ook heen wil. Iemand die kan / wil helpen? Let me know! Quote
+tovenaartje Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Ik ga begin mei naar Wales/Engeland. Ik zal eens kijken of ik weer een dagje cachen in de buurt van Leiden kan plannen. Als er iemand eerder gaat is dat natuurlijk alleen maar beter. Het duurt tenslotte nog 2 maanden voor ik ga. Quote
+NLBokkie Posted February 25, 2014 Author Posted February 25, 2014 Hoi Tovenaartje, Natuurlijk ben je altijd welkom in deze omgeving. Maar toevallig heb ik de twee Coins vandaag op reis gestuurd via het TB Hotel Leiden. Dus ze zijn al op weg. Bedankt voor je aanbod. Quote
+millieballon Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Als je het leuk vind reizigers op te halen dan ben je altijd weer welkom in het TB Hotel Leiden om er een paar op te pikken. Middels een write note even noteren als je langs bent geweest en wat meegenomen hebt. Quote
Recommended Posts