Zegertjes Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ik heb een TB (compu-cat)opgepikt die als reisdoel Siliconvalley heeft. Hij zal dus een keer de oceaan over moeten. Iemand die de komende periode toevallig die kant op gaat? Quote Link to comment
+geonauten Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ik ga in mei naar San Francisco en door naar Monteray. Dan rij ik door the valley. Wil hem wel mee nemen. Quote Link to comment
+Sivota Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Je zou ook naar een meet & greet kunnen gaan binnenkort. GC4X3Z2is op 4 februari a.s. Achterlaten in dit TB hotel kan ook: GC1FXJZ, of gewoon in een cache richting Amsterdam. Zelf heb ik ook TB's en coins met opdrachten in het buitenland. In de zomervakantie worden die nog al eens spontaan meegenomen door cachers die op vakantie gaan of hier zijn voor een vakantie. Persoonlijk vind ik dat leuker dan iets via een forum organiseren, het doet er voor mij niet zoveel toe hoe lang het duurt, want het zijn geen racers. Quote Link to comment
Zegertjes Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 Dank je wel voor je reactie. Als verse cacher is de insight van andere altijd welkom. je hebt uiteraard gelijk, het gaat niet om de snelheid. was me al af aan het vragen hoe je een TB naar een ander continent krijgt maar was niet op de hoogte van de meer en greets en het TB-hotel. weer wat geleerd zullen we maar zeggen. Dan laten we de TB gewoon zijn weg vervolgen en wensen hem veel succes op zijn reis. tnx Quote Link to comment
Recommended Posts