Jump to content

Meer queries in Garmin 600t


RCZ200

Recommended Posts

Komend voorjaar ga ik een trip maken door Amerika en Canada. Ik wilde van de route enkele queries maken om onderweg wat caches te zoeken.

Omdat het een vrij lange route is heb ik een vijftal queries in gedachten. Maar ik kan denk ik maar 1 query tegelijk in mijn garmin 600T laden. De andere kan ik dan op de SD kaart zetten, maar dat betekent dat ik wel een laptop mee moet nemen.

Weet iemand een slimme oplossing?

 

Tikfoutje in de kop. Dat moet zijn Meer ipv neer

Edited by RCZ200
Link to comment

Wel even oppassen. Er kunnen inderdaad 4 miljoen caches worden geladen, maar die moeten in het nieuwe ggz-formaat zijn. Als je gpx-bestanden gebruikt kan je toestel er 'maar' 4000 aan.

Groundspeak ondersteunt geen ggz. Je hebt een programma als GSAK of GAPP nodig om gpx naar ggz om te zetten.

Link to comment

Wel even oppassen. Er kunnen inderdaad 4 miljoen caches worden geladen, maar die moeten in het nieuwe ggz-formaat zijn. Als je gpx-bestanden gebruikt kan je toestel er 'maar' 4000 aan.

Groundspeak ondersteunt geen ggz. Je hebt een programma als GSAK of GAPP nodig om gpx naar ggz om te zetten.

 

Hartelijk dank. Ik zal de inhoud van de queries in de gaten houden zodat ik niet boven de 4000 ga komen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...