Jump to content

tb wordt niet herplaaatst

Mistralsteam

Recommended Posts

Hallo. Ik heb mijn eerste tb uitgezet. helemaal blij toen er op 29 december iemand hem opgepikt had. Maar u gebeurt er verder niets mee. staat daar nog een bepaalde tijd voor? Ikzelf drop ze altijd binnen twee weken. kan ik degene die hem heeft hier een mailtje over sturen? Wat is gebruikelijk. Ik heb ingevuld dat het geen collectible is.

Over het algemeen word gezegd dat je ze binnen 2 weken moet "droppen", maar aan de andere kant is het nu ook winter. In de zomer reizen TB sneller door dan in de winter. Dit omdat mensen dan minder cachen en sommige caches onder gesneeuwd worden. Ik denk dat in de winter iemand een TB snel al een maand in zijn bezit kan hebben.

Overigens is de persoon die jouw TB heeft opgepikt een beginnen die 5 caches heeft gevonden. Waarvan 4 Tradi's rond oud/nieuw, en onlangs een letterbox. De persoon zelf heeft ook onlangs nog ingelogd op deze website dus ik zou hem gewoon nog wat tijd geven. :)

Ik weet uit ervaring dat de eerste stappen altijd het spannenst zijn. :P

"Welke richting gaan we op."

Normaal zou ik ook nog even rustig afwachten, niet iedereen gaat even vaak op pad, maar in dit geval kan het geen kwaad om de persoon die de trackable heeft opgepikt even te mailen.

In zijn log bij de letterbox staat namelijk dat hij een TB gedropt heeft en aangezien hij alleen jouw TB tot op heden gelogd heeft denk ik dat hij niet goed weet hoe het werkt.

Ik zou dus even mailen om te vragen of hij de TB nog heeft en zo nee, dan even uitleggen hoe het werkt met het droppen van een TB op de website.