Jump to content

Write to GPS doet het niet meer


Passie73

Recommended Posts

Goedemiddag geocachers,

 

Sinds enkele dagen werkt de functie send to GPS niet meer en kan ik het balkje Write niet meer aanklikken en dus ook niet meer overschrijven naar mijn Dakota 20. Ik kan wel het kopje erboven aanklikken `send devices` maar het balkje Write dus niet. Ik heb dit probleem eerder nooit gehad en kon eerder op deze manier nog een paar losse caches downloaden. Nu kan ik geen caches meer downloaden, kan iemand mij helpen en weet iemand misschien wat ik verkeerd doe?

 

Alvast heel hartelijk bedankt voor het meedenken,

 

Hartelijke groet,

 

Pascal

Link to comment

Goedemiddag geocachers,

 

Sinds enkele dagen werkt de functie send to GPS niet meer en kan ik het balkje Write niet meer aanklikken en dus ook niet meer overschrijven naar mijn Dakota 20. Ik kan wel het kopje erboven aanklikken `send devices` maar het balkje Write dus niet. Ik heb dit probleem eerder nooit gehad en kon eerder op deze manier nog een paar losse caches downloaden. Nu kan ik geen caches meer downloaden, kan iemand mij helpen en weet iemand misschien wat ik verkeerd doe?

 

Alvast heel hartelijk bedankt voor het meedenken,

 

Hartelijke groet,

 

Pascal

Link to comment

Das balen en erg vervelend; ik kreeg ook een error: Plugin error: source: GPXEX_DOCUMENTFACTORY.CPP, line: 247 en kon helemaal niet meer downloaden; 1 cache kon ik maar downloaden... Misschien een technisch probleem?

 

 

Aangezien het hier een foutmelding over de plugin betreft zou ik kijken of het wel de laatste versie van de plug-in is en anders deze de-installeren en opnieuw installeren.

Link to comment

Ik heb hetzelfde probleem, kan geen caches direct naar de gps sturen.

Via een omweg gaat het wel: als gpx opslaan en dan met mapsource openen en sturen naar gps.

Pocket Queries doe ik ook op die manier. Ik download de nieuwste versie van de communicator plugin ,maar dat werkt niet.

Versie 40.40 op mijn oude computer doet het ook nog steeds. die is uit de running vanwege de traagheid.

Compatibility view aanzetten geprobeerd, maar dat heeft bij mij geen resultaat. Ik heb een etrex 30.

wie heeft een tip? Gr. aarde!

Link to comment

Ik heb hetzelfde probleem, kan geen caches direct naar de gps sturen.

Via een omweg gaat het wel: als gpx opslaan en dan met mapsource openen en sturen naar gps.

Pocket Queries doe ik ook op die manier. Ik download de nieuwste versie van de communicator plugin ,maar dat werkt niet.

Versie 40.40 op mijn oude computer doet het ook nog steeds. die is uit de running vanwege de traagheid.

Compatibility view aanzetten geprobeerd, maar dat heeft bij mij geen resultaat. Ik heb een etrex 30.

wie heeft een tip? Gr. aarde!

Link to comment

Bedankt allemaal voor de reactie en het meedenken, het probleem is grotendeels verholpen dankzij de tip om de nieuwste communicator plugin te downloaden.

Helaas lukt het mij niet meer om het één voor één de caches te downloaden of beter gezegd te overschrijven maar ik kan in ieder geval weer dankzij

jullie hulp caches downloaden.

Iedereen nogmaals bedankt en hele fijne kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...