Jump to content

Nachtcache


team22/06

Recommended Posts

Hallo,

hier team22/06 uit breda.

ons team bestaat uit 4 personen waaonde 2 kinderen.

Nu heb ik al gelezen dat nachtcaches een apparte tak avn sport zijn inder het cachezoeken.

is er iemnand die een leuke weet om mee te beginnen???

natuurlijk gaan de kids niet mee dan.

graag hoor ik van jullie.

Link to comment

Kinderen kunnen rustig mee met nachtcachen. Mijn twee neefjes van 5 en 9 gaan al een paar jaar mee en vinden het fantastisch. In dit jaargetijde kan je al om een uur of 5 's middags beginnen en de meeste duren maar 1 of 2 uur.

 

Nachtcaches in de buurt van Breda heb ik nog nooit gedaan. Als ik jullie was zou ik een PQ maken van multicaches met de attributen Nachtcache en Aanbevolen voor Kinderen, dan komt er vanzelf wel een leuke uitrollen.

Link to comment

Kijk anders eens op de site nachtcaches.nl.

Daar staan (vrijwel) alle nachtcaches in Nederland, België, Luxemburg en een stuk Duitsland op, al is de site af en toe niet up to date.

Zoals StefandD al zei, kunnen kinderen in de winter prima mee, omdat het al vroeg donker is. Let wel op: een behoorlijk aantal nachtcaches heeft een eng thema (moord, geesten, enzovoort). Lees dus goed de listing als je de kinderen mee wilt nemen.

Als jullie eens een nachtcache willen proberen wil ik best mee lopen. Je kan contact met me opnemen via mijn profiel.

Link to comment

Hallo,

hier team22/06 uit breda.

ons team bestaat uit 4 personen waaonde 2 kinderen.

Nu heb ik al gelezen dat nachtcaches een apparte tak avn sport zijn inder het cachezoeken.

is er iemnand die een leuke weet om mee te beginnen???

natuurlijk gaan de kids niet mee dan.

graag hoor ik van jullie.

Hoi, ik heb een nachtcache die niet ver uit de buurt is vanuit Breda. 'Navigeren in het donker'. Of het een cache is die representatief is voor nachtcaches, weet ik niet. Het is geen standaard reflectortocht, wel wordt voor de meeste aanwijzingen gebruik gemaakt van reflectors. Volgens mij prima te doen als je goed leest en de tijd neemt. Het is wel 10 kilometer stappen, dus niet erg geschikt voor (de meeste) kinderen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...