Jump to content

TB lukt niet loggen

Slepperini

Recommended Posts

Posted

Ik heb gisteren een TB gedropt in Amsterdam

http://www.geocaching.com/track/details.aspx?guid=2f76b630-d3f0-489b-857c-4789999d9430

Dit is hem. Nu had ik gisteren geen tijd om te loggen en wilde ik dit vanmorgen doen, maar hij staat niet meer bij mijn inventaris.

Ik zie dat hij ook al door een ander is meegenomen en gelogd is nog voordat ik gelogd had dat ik hem had achtergelaten.

Wat moet ik hiermee?

Groetjes slepperini

Posted

Je hebt inderdaad van die cachers die het geduld niet hebben om even te wachten tot de trackable ook virtueel in de cache ligt. Ze grabben hem dan onder je handen vandaan. Daarmee verminken ze ook de route die de trackable heeft afgelegd. Als je de code van de trackable niet meer hebt, dan is er weinig aan te doen. Daarom schrijf ik de code altijd ergens op, zodat ik dit kan corrigeren. je kunt dan de trackable terug grabben en alsnog virtueel droppen in de cache en zo de route van de trackable corrigeren.

Posted

Je hebt inderdaad van die cachers die het geduld niet hebben om even te wachten tot de trackable ook virtueel in de cache ligt. Ze grabben hem dan onder je handen vandaan. Daarmee verminken ze ook de route die de trackable heeft afgelegd. Als je de code van de trackable niet meer hebt, dan is er weinig aan te doen. Daarom schrijf ik de code altijd ergens op, zodat ik dit kan corrigeren. je kunt dan de trackable terug grabben en alsnog virtueel droppen in de cache en zo de route van de trackable corrigeren.

Bedankt voor je bericht. Ik had de code helaas niet opgeschreven helaas.