Jump to content

Reviewer worden


Hooningkorf

Recommended Posts

Voor zover ik heb begrepen is het gebruikelijk dat mensen door Groundspeak uitgenodigd worden om reviewer te worden op basis van een voordracht - je kunt er niet zelf naar solliciteren.

Er zijn momenteel al vier a vijf nederlandstalige reviewers actief, dus totdat een van hen ermee stopt denk ik niet dat er bij Groundspeak behoefte is aan nog een reviewer erbij.

Link to comment

Voor zover ik heb begrepen is het gebruikelijk dat mensen door Groundspeak uitgenodigd worden om reviewer te worden op basis van een voordracht - je kunt er niet zelf naar solliciteren.

Er zijn momenteel al vier a vijf nederlandstalige reviewers actief, dus totdat een van hen ermee stopt denk ik niet dat er bij Groundspeak behoefte is aan nog een reviewer erbij.

 

ik heb begrepen dat maar ik kan het mis hebben dat van de vijf - vier uit belgie komen.

Daarom zou het misschien wel fijn zijn om iemand erbiij te hebben uit het noorden van nederland

Link to comment

Men kan hier inderdaad niet zelf voor solliciteren. Men wordt gevraagd door Groundspeak. Maar vooraleer je gevraagd wordt, gaan er al maanden voorbereidend werk aan te pas door Groundspeak. Er zijn mensen daar die alles van je account, het forum, je logs controleren op niet door de beugel kunnende zaken. Eens ze er teveel vinden, wordt het al niets en zal je ook nooit hebben geweten dat ze je onder de loep hebben genomen. Vind men dat het door de beugel kan, zal je gecontacteerd worden en worden ondervraagd over bepaalde dingetjes die ze eventueel in je logs, het forum hebben aangetroffen en verduidelijking wensen. Dan is het aan jou om te zeggen of je het ziet zitten of niet. Indien niet, is al hun werk voor niks geweest en gaan ze door naar de volgende. Indien ja, ga je in de leer bij een oud-reviewer. In het begin doe je enkel controles, je mag niets publiceren. Al je werk wordt gecontroleerd door een oud-reviewer. Na verloop van tijd mag je stilletjes aan eens iets publiceren en ben je vertrokken als (volwaardig) reviewer.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...