Jump to content

Waypoint limiet op Magellan Explorist


CChtuka

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben een beetje een nieuweling in het GPS wandelen en ik heb een vraagje:

 

Blijkbaar is het aantal waypoints/legs per route op mijn Magellan Explorist 110 gelimiteerd tot 25?

Ik heb zelf een route aangemaakt, met een 30-tal waypoints en hij toont er idd maar 25.

 

Ook van wandelroutes die ik van diverse sites download, toont hij maar 25 waypoints.

 

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Splitsen jullie de routes op of is er een andere oplossing?

 

Alvast bedankt!

Link to comment

Hallo CChtuka,

 

Nou heb ik zelf niet zo'n GPS maar op het Internet is een overvloed aan info beschikbaar. Op http://www.magellangps.com, de Amerikaanse site van de fabrikant, staan de volgende gegevens:

 

USER GENERATED CONTENT

 

Accepts GPX Files Yes

Waypoints 500

Routes 25

Geocaches 500

Legs Per Route 25

Paperless Geocaching Yes

Tracks 10

Points Per Track 5000

User Data Online Sharing Yes

 

Het antwoord op je vraag is dus: er zijn 500 WP's beschikbaar.

 

Overigens: wanneer je op www.amazon.com zoekt, zie je dat Amazon er 1000 waypoints van maakt.

In de officiële handleiding van de E110 wordt helemaal geen gewag gemaakt van aantallen.

 

Wat mij wel opviel was dat het apparaat 500Mb aan geheugen heeft. Zou het misschien kunnen zijn dat de kaarten die je geladen hebt teveel van het geheugen innemen?

 

Blijkbaar werd iets anders bedoeld hetgeen inmiddels eloquent beantwoord is door Japiejoo.

 

Met excuses voor de vervuiling!

Edited by NanFaye
Link to comment

De vraag ging over het aantal legs per route, niet het aantal waypoints. In de tabel staat inderdaad Legs Per Route 25.

Ik heb zelf geen ervaring met deze gps noch met routes, maar als je in plaats de route nou de track (als die er is) download en de legs van de route als waypoints. Dan heb je toch alle informatie die je wil hebben.

Als de track niet te downloaden is kan je die natuurlijk ook altijd zelf intekenen op een kaart en dan naar je gps sturen.

Edited by Japiejoo
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...