Jump to content

cirkel projecteren


BanPa

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben net een geocache tegen gekomen waarbij er volgende moet gebeuren:

 

De stash bevindt zich op 81 m van de meest zuidelijke foto, op 261 m van de meest noordelijke foto, en op 236 m van de meest oostelijke foto.

 

Kan ik dit op een etrex 20 toestel projecteren? Ik dacht iets met en gevarenzone maar daar zie ik niet direct een 100% werkende oplossing.

 

mvg,

Bart

Link to comment

Je kunt deze opdracht inderdaad met gevarencirkels oplossen. Maak waypoints aan bij de foto's en stel bij elk waypoint een gevarenzone in. Je ziet dan op het scherm 3 cirkels die elkaar op één punt snijden. Het staat me bij dat ik ergens heb gelezen dat de cirkels niet altijd zichtbaar zijn op het scherm, maar ik kan dat bericht even niet meer vinden.

OVerigens is een alternatieve oplossing ook goed te doen: kies het waypointscherm, waar je de afstand tot alle waypoints in de buurt ziet. Ga vervolgens lopen tot je op een punt bent waar de afstand tot alle punten klopt. Eerst loop je tot de meest zuidelijke foto 81 meter is, dan ga je zo lopen dat de afstand gelijk blijft en je tot op 236 meter van de oostelijke foto zit. Met de geringe afstanden die je noemt moet dat goed te doen zijn.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...