Jump to content

Bacth log verwijderen


wicked1962

Recommended Posts

Ik kan me alleen maar aansluiten bij het advies van *BaJo*, maar heb nog wel een vraagje:

Waarom doe je aan batch loggen?

 

Het schrijven van een log is onderdeel van het spel geocachen. Een CO heeft moeite gedaan om een toestemming te krijgen een cache te plaatsen, een behuizing te maken, een cache pagina te maken etc. Het is vervolgens de bedoeling dat je een log schrijft waarin je je ervaringen deelt over wat je vindt van een puzzel, de omgeving etc., over het zoeken en het vinden (of niet vinden) van een cache. Daarnaast kun je nog foto's plaatsen bij je log, want wellicht heb je iets bijzonders gezien, of omdat je aan andere cachers wil laten zien in wat voor mooie omgeving je terecht komt als je die cache doet.

 

En als je de cache pagina opent, dan zie je meteen ook wat andere cachers hebben geschreven. Wellicht kun je in je log nog iets aanvullen op hun verhaal, want die gekke lama is opeens verdwenen maar nu staat er wel een bruine koe en de pollen zijn verdwenen dus iemand met hooikoorts kan hier nu ook lekker op pad([;)]).

 

Dat je een cache gevonden hebt, heb je al laten weten zodra je je naam op het logrolletje hebt geschreven.

 

Het log zelf, waarmee je ervaringen deelt en de CO bedankt is iets waar je ook echt best wat tijd voor uit mag trekken, het is immers een onderdeel van het spel.

Link to comment

Spijtig genoeg staat er nergens een verplichting in de richtlijnen omtrent het schrijven van een log. :(

Doch is het aangenaam voor CO en volgende geocachers om toch iets meer te kunnen lezen dan een blanco log, of een punt, smiley, komma, enz.

Steeds een heel boek schrijven, hoeft ook niet, maar een klein beetje moeite zou geen kwaad kunnen. :anibad:

Link to comment

Doch is het aangenaam voor CO en volgende geocachers om toch iets meer te kunnen lezen dan een blanco log, of een punt, smiley, komma, enz.

 

De lengte van mijn verhaal, hangt af van de hoeveelheid werk die de CO in de cache gestoken heeft :) Bij oppikkers schrijf ik ook nooit meer dan "snel gevonden, tftc", maar bij een mooie multi, toch wat meer over de ervaringen tijdens het lopen.

Link to comment

Ik zie dat het de topic starter nog niet gelukt is om de logs te verwijderen.

 

Het verwijderen moet dus zoals eerder gezegd, nu echt log voor log.

 

Dit doe je door naar de cache pagina te gaan waar meerdere logs van je staan.

Je gaat dan naar een log dat je wil wijzigen of verwijderen.

Onderaan je log zie je "View / Edit Log / Images " staan. Als je daarop drukt ga je naar dat log toe om het aan te passen.

 

Op de pagina die dan verschijnt zie je rechtsboven drie symbolen:

-het eerste symbool is een pen wat je kunt gebruiken om je log aan te passen (in jouw geval er tekst in te zetten).

-het tweede symbool is een prullenbak, als je daarop druk verwijder je het hele log

-het derde symbool is een foto, als je hierop drukt kun je bij het log een foto toevoegen.

 

Laat je nog even weten of het gelukt is of dat je nog vragen hebt?

Link to comment

Ik zie dat het de topic starter nog niet gelukt is om de logs te verwijderen.

.....................

 

Misschien is het beter om te stellen dat de topic starter er nog geen tijd voor heeft vrijgemaakt om z'n varantwoordelijkheid te nemen.

 

..........maar heb natuurlijk geen zin om dat 1 voor 1 te doen......................

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...