+Julyssa Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 (edited) Hallo, Misschien een stomme vraag! Maar aangezien wij onze eerste eigen TB achter hebben gelaten in Menorca, en ik die natuurlijk heel goed in de gaten wil houden. Viel mij op, dat de persoon die hem geretrieved heeft, vervolgens nog 4 andere cache in Menorca heeft gedaan en overal schijnbaar de TB heeft gelogd, met I took it to!!! Een andere die we daar hebben achter gelaten(van iemand anders) zag ik het ook al bij. Wat is daar de reden van, dat is toch heel onnodig lijkt mij? Ik zie heel die optie niet eens staan achter de TB die ik heb!... of het zal visited zijn? Dan heb je straks 10 pagina s met bezoekjes aan iets Groet Julyssa Edited August 19, 2013 by Julyssa Quote Link to comment
+Sivota Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 In een eerder draadje was daar m.b.t. een iets andere vraag wat uitleg over. Ik geef hier even een linkje Quote Link to comment
+Julyssa Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 In een eerder draadje was daar m.b.t. een iets andere vraag wat uitleg over. Ik geef hier even een linkje Dank je, ik had wel al een beetje gekeken of er al een topic over was. Maar dus niet goed gekeken. Deze zou dus weg kunnen! Quote Link to comment
+irisisleuk Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Die took it to logjes zou je eventueel ook weer kunnen verwijderen (let op: NIET de retrieve/dropped en discover logjes), als je deze niet op je TB pagina wilt hebben. Dit zou ik overigens niet meteen doen, gewoon even een paar weken wachten. Ikzelf plaats namelijk soms took it to /visited logjes omdat ik een trackable dan op de foto op heb gezet bij een bepaalde cache of nog iets bijzonders wil vertellen over dat bezoek op de TB pagina. Dit gebeurt vooral op vakantie en dan heb ik zelden de tijd of mogelijkheid om ook meteen de foto erbij te plaatsen. Op zo'n moment lijkt het even een zinloos took it to logje, maar later vul ik het dus aan. Als zo'n logje verwijderd zou worden voordat ik thuis in de gelegenheid ben om het aan te vullen, dan mist de TB dus foto's of een verhaal. Quote Link to comment
+GEO-BREIN Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Dan heb je straks 10 pagina s met bezoekjes aan iets Nou, dat kan misschien vervelend zijn, maar je kan het ook anders bekijken. Zo heb je tenminste zicht op de reis van je trackable. Je ziet dat ie in beweging blijft/is en dat is veel beter (denk ik dan) dan gewoonweg niks te horen te krijgen omdat ie misschien is verdwenen of in iemands zak beland. Quote Link to comment
+Twentse Mug Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Dat hoeft niet perse. Je kunt caches in het oneindige blijven visiten terwijl de trackable zoek is. Quote Link to comment
Recommended Posts