Jump to content

papierloos


BarCor

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem, bezit een Garmin GPSmap62s en slaag er niet in om pocketqueries als gpx-files op te slaan in mijn gps. Staat nochtans aangevinkt. Krijg alleen de cache zonder beschrijving, ben nochtans ook premium member en ik word hier gek van.

Alvast bedankt voor de hulp!!

Nele.

Link to comment

Wat bedoel je met 'oude gpx-bestanden' ?

 

Die je ooit hebt gedownload toen je nog geen premium member was. Deze bevatten geen info, en zouden, afhankelijk van hoe de GPSr dit afhandelt, de data van de nieuwere GPX kunnen doen negeren en dan zie de je info (dus geen info) van de non-premium GPX. Ik weet ook niet exact wat de GPS zou doen als 'ie twee keer info heeft van dezelfde cache, dus zou het zelf in die richting beginnen te zoeken.

Link to comment

Bedankt voor je reactie!

Ik heb geen oude bestanden van voor ik premium ben, heb ondertussen al vanalles geprobeerd en nu is het inderdaad al zodanig dat ik geen afzonderlijke cache ook meer kan downloaden als gpx file (die al doorgestuurd was via pocket querie dus)

Denk dat ik idd best alle caches er gewoon uithaal en nog eens herprobeer... :-( ps hoe haal ik die uit mijn gps weer uit??

Blijf wel met het probleem zitten dat de pocket querie ook nog steeds als loc- file wordt verstuurd :-(

Groetjes

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...