Jump to content

scherm verspringt op en neer


kubbejoager

Recommended Posts

Wanneer ik de site open geen probleem , zoeken op plaatsen geen probleem , maar bij het weergeven op kaart danst mijn scherm telkens op en neer en kan ik dus moeilijk klikken op 1 van de icoontjes

Heb al cookies en zo verwijdert , maar probleem blijft .

Heeft er iemand ook dit probleem of een oplossing , want deze is echt vervelend .

 

Kubbejoager

Link to comment

Op een ander forum geeft team WECA het volgende advies (op ongeveer dezelfde vraag):

 

"is het vertalen van de pagina, in de browser, actief? Ik herken het gedrag in google chrome.

Alle caches (de google maps ballonnen) worden vertaald. Zorg dat het domein geocaching.com niet meer vertaald wordt, als hier nog eens om gevraagd wordt.

In de browser instellingen, de geavanceerde opties openen en daar de instellingen voor vertalen van pagina's naar wens aanpassen. (screenshot toevoegen lukt hier niet zo snel).

Of als de vertaaloptie bovenin beschikbaar komt (niet op de maps pagina), de juiste optie kiezen (deze site niet vertalen)."

Link to comment

Op een ander forum geeft team WECA het volgende advies (op ongeveer dezelfde vraag):

 

"is het vertalen van de pagina, in de browser, actief? Ik herken het gedrag in google chrome.

Alle caches (de google maps ballonnen) worden vertaald. Zorg dat het domein geocaching.com niet meer vertaald wordt, als hier nog eens om gevraagd wordt.

In de browser instellingen, de geavanceerde opties openen en daar de instellingen voor vertalen van pagina's naar wens aanpassen. (screenshot toevoegen lukt hier niet zo snel).

Of als de vertaaloptie bovenin beschikbaar komt (niet op de maps pagina), de juiste optie kiezen (deze site niet vertalen)."

 

Hartelijk bedankt Sivota, ik heb die vertaling uitgeschakeld en het blijkt te werken. Gelukkig , want mijn ogen konden het beeld bijna niet meer volgen, nogmaals bedankt voor de goeie raad

 

Kubbejoager

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...