Jump to content

Plastic Coin


Julyssa

Recommended Posts

Deze vandaag meegenomen.

Een plastic gele coin, maar is dit er eentje om in te voeren.

Meerdere pogingen gedaan met het nummer(wat slecht te lezen is), maar de coin wordt niet gevonden.

 

Groet Julyssa

 

Even zoeken hoe ik er een foto bij kan doen

...en dat lukt dus niet

Edited by Julyssa
Link to comment

Ik ken eerlijk gezegd niet zoveel plastic geocoins die in omloop zijn, hetgeen mij doet twijfelen of deze coin wel bij Geocaching.com te loggen is.

Wanneer dat wel het geval is dan zou er ergens op de coin "Trackable at Geocaching.com" te lezen moeten zijn.

Dat kun je eenvoudig nagaan.

Link to comment

Ik kreeg gisteren ook een plastic coin in handen. Deze moest ik eerst loggen via www.coin.irlab.com. Pas daarna kon ik de coin via geocaching.com loggen.

 

Okay ga ik daar eens kijken.

Er staat wel geocaching.com op namelijk....en een nummer(wat ik zonder vergrootglas niet kan ontcijferen) :rolleyes:

Die link werkt niet:huh:

Edited by Julyssa
Link to comment

als er Geocaching.com op staat zou die het moeten doen op de officiële website http://www.geocaching.com/track/ maar als je het nummer niet kan lezen wort dat moeilijk.

 

wat je kan doen is in de Inventory van de cache kijken waar je hem hebt uitgehaald.

vaak kan je aan foto's en de beschrijving van de TB wel achterhalen welken TB pagina van die TB is.

 

en dan kan je contact opnemen met de eigenaar, die kan de wel het nummer van de TB zien op de TB pagina.

het lijk mij dan ook handig om te overleggen om er bijvoorbeeld een briefje bij te doen met de code, anders heeft de volgde het zelfde probleem.

Link to comment

Twee topics samengevoegd omdat ze beiden over het loggen van gevonden plastic coins gaan. Tevens topic titel aangepast.

 

Overigens is het niet de bedoeling dat bij vragen over het loggen de tracking code van een coin of TB wordt neergeschreven op het forum.

Dit om te voorkomen dat ieder die het leest gaat loggen zonder dat betreffende trackable echt gevonden en gezien is.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...