Jump to content

Geocaching friends


penumbra59

Recommended Posts

Hallo medecachers.

 

Ik zit al even met het idee om samen met enkele andere cachers uit de omgeving antwerpen / vlaanderen een vriendenkring op te bouwen om dan samen af en toe wat te gaan geocachen.

 

Het hoeft voor mij geen echte club of team te zijn, al mag dat natuurlijk ook als er animo voor is.

 

De bedoeling is om af en toe eens af te spreken om de wat moeilijkere of langere traditionals / multi's samen te doen. Mij persoonlijk spreken de meer avontuurlijke caches me het meeste aan, maar een leuke multi of cache tocht door een mooi stukje natuur mag natuurlijk ook altijd.

voor mij is het niet de bedoeling om ergens een dorp onveilig te gaan maken om daar "en masse "simpele micro's achter verkeersborden te gaan loggen. Die doe ik wel op mezelf , of niet.

 

Daarmee wil ik niemand op de tenen trappen maar ik wil ermee zeggen dat ik even graag ook eens alleen op stap ga om dan de "makkelijkere" caches te doen.

 

Ikzelf ben van de regio antwerpen maar op zich is het geen probleem denk ik om mensen van wat verder weg mee te nemen op voorwaarde natuurlijk dat ze vervoer hebben en zich willen verplaatsen naar de omgeving van de caches. (carpoolen kan altijd)

 

Wat ik dus zoek zijn mensen met een beetje avontuurlijke aanleg, die niet bang zijn om zich een keer vuil of nat te maken. Evt wel eens een keertje een nacht cache willen doen of een boom in klimmen. En die eventueel nadien nog wel een lekker pintje lusten als beloning van een geslaagde cachetocht. (dit laatste is natuurlijk geen verplichting). Als je al een minimum aan materiaal bezit of toch bereid bent om dat aan te kopen op termijn, dat is dat ook mooi meegenomen. (Daarbij denk ik aan waadpak, klimmateriaal, UV zaklamp,.., natuurlijk kan dat ook gedeeld worden maar uit ervaring weet ik dat het altijd het leukst is als iedereen z'n eigen materiaal heeft.)

 

Ik zou het eerst dichtbij houden en zien wie de smaak echt te pakken heeft en wie weet kunnen we dan wel eens een dagje of weekendje ardennen, luxemburg,... doen en wie weet.. ooit eens wat lost places bezoeken.

 

En als we wat verder zijn lijkt het me ook wel een idee om zelf eens een uitdagende multi of traditional te leggen.

 

Dus spreekt je dit aan ( ook al is het maar om eens sporadisch een keertje samen te gaan cachen of wil je gewoon eens hulp bij een moeilijke of avontuurlijke cache) laat dan maar iets weten.

 

Ik dacht dat het wel handig zou zijn om een soort van groep op te richten op facebook of andere social media zodat we daar wat ideeen , caches, datums kunnen posten en dan zien we wel verder.

Maar first things first : heb je intresse; post het dan hier of stuur me een PM.

 

 

Als er natuurlijk reeds bestaande groepjes of teams zijn die wel 1 of meerdere extra geocachers wil opnemen in hun groep mogen die natuurlijk ook reageren. Graag zelfs

Edited by penumbra59
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...