Jump to content

Nieuwe GPS Medion S3867


onig

Recommended Posts

volgens deze site: http://www.gocacher.de/?p=4037

 

is het mogelijk om gpx bestanden in de gps te gooien. niet meer als 1000 caches want dat geeft problemen.

 

Nu heb ik deze gps niet en ook nog nooit gezien. maar als je de gps aansluit op de pc zou er op het interne geheugen wel een map zijn waar je het gpx bestand in zou moeten stoppen. Dit zal toch wel ergens in de beschrijving staan?

Link to comment

Ik heb een soort gelijk probleem. Heb volgens de richtlijnen in de handleiding gewerkt en volgens de handleiding verschijnen de caches in de map Geocaches maar ze komen terecht in de map Navigatiepunten. De naam van de cache is niet meer dan de coördinaten en alle verdere informatie ontbreekt.

De handleiding geeft aan dat die informatie wel via een menu zichtbaar gemaakt moet kunnen worden.?

 

Heb al een vraag uitstaan bij Medion.

Link to comment

Ik heb een gelijkaardig probleem met een iets nieuwere versie van deze GPS.

Ik heb het model medion MD99355 (s3877 M80).

 

Ik download GPX bestanden van de geocache website, zet deze in de GPX import/geocache folder en koppel het gps toestel dan los van de computer.

Daarna kies ik in het gps toestel voor importer gpx bestanden.

 

Daarna verschijnt de cache onder geocaches in het toestel.

Alles ok dus.

 

totdat ik meer dan 1 geocache op het toestel wil zetten. Elke keer ik een geocache op het toestel zet via de map gpx import overschrijft het de vorige geocache gedeeltelijk.

De naam veranderd, het coordinaat veranderd, de beschrijving niet en de logs ook niet.

 

Ik krijg het dus niet voor elkaar om meer dan 1 cache op het toestel te krijgen.

 

Iemand een gelijkaardig probleem met dit toestel ?

 

kan iemand mij vertellen hoe hij/zij werkt om meer dan 1 geocache op het toestel te krijgen

 

bedankt voor de hulp

 

Jan en Glenn

Link to comment

beste , ook ik kocht zopas een Medion S3877 en krijg er niks van caches op....ij vind zelfs op de site van geocaching.com geen mogelijkheid om een gpx betsand aan te klikken, staat niet eens vetgedrukt. Ik moet wel bekennen dat ik zelfs met geocaching weinig ervaring heb. door dit toestel te kopen hoopte ik me ook hierin wat te kunnen verdiepen maar helaas...hopelijk kan iemand me hier helpen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...