Jump to content

Tools/Apps/Programma's


GEO-BREIN

Recommended Posts

Hallo,

Onze Clan is op zoek naar een app die de omrekening a=1 / z=26 ten velde wat vereenvoudigt voor ons, spijtig dat ik je artikel niet kan raadplegen.

Ikzelf gebruik nog een klassieke wandelgps maar onze "jeugd" beschikt al over iPhone en Ipod (de versie met internetverbinding), het zou leuk zijn om met de app ieder lid een bepaalde taak te geven en ook papier te bannen.

Grtz, G., H.&M.

Edited by Clan VanEn
Link to comment

Hallo,

Onze Clan is op zoek naar een app die de omrekening a=1 / z=26 ten velde wat vereenvoudigt voor ons, spijtig dat ik je artikel niet kan raadplegen.

Ikzelf gebruik nog een klassieke wandelgps maar onze "jeugd" beschikt al over iPhone en Ipod (de versie met internetverbinding), het zou leuk zijn om met de app ieder lid een bepaalde taak te geven en ook papier te bannen.

Grtz, G., H.&M.

 

Hier is de juiste link naar de website: http://rh-design.be/RubensEmpire/category/geocaching/geotools-en-websites/

Onder dit hoofdstuk vind je tal van tools en hulpmiddelen voor zowel pc als smartphone.

 

Ik zie dat je een iPhone gebruikt. Dat is natuurlijk iets wat (nog) niet besproken wordt op de website. Alles is meer voor Android toestellen. Voor iPhone bestaat het ook. Ik verwijs je dan liever door naar een website van een vriend: http://www.geocaching-roeselare.be/geoapps

Het grote nadeel aan iPhone is dat ze overal geld willen uitslaan. Dat wil dus zeggen dat je zal moeten betalen voor een goed werkende app. Bij Android ligt dat anders. Daar is het merendeel van de applicaties gratis.

 

Hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...