Jump to content

Android vindt richting niet


Jamame

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb een LG telefoon waarop ik C:Geo ge installeerd heb. Als er caches getoond worden en ik op zoek ga wijst hij mij alle

richtingen op, niet stabiel en soms ook opeens ver weg.

Hab deze week de Geocaching App geinstalleerd, omdat die zo goed werkte op mijn Iphone.

Helaas was resultaat gelijk.

Is er ergens een instelling die hiermee verband houdt ?

Alle hulp is welkom,

 

Alvast Bedankt,

 

Team Jamame

Link to comment

als je geen elektronisch of magnetisch kompas hebt moet je eerst een klein stukje lopen voordat je telefoon weet welken kant je op moet

 

bij android kan je de GPS uitschakelen en dan kan die toch nog je locatie vinden, zendmasten enz.

maar dat is heel onnauwkeurig, heb je niet gewoon de GPS uit staan?

 

Tom

Link to comment

Hallo,

 

Nee Gps staat gewoon aan, wat mij beetje zorgen baart is dat ik inmiddels allerlei andere apps gedownload hebt maar ze allemaal zelfde probleem tonen.

Ga mijn telefoon maar eens opschonen en begin eens van voren

 

Hou jullie op de hooget

 

Jan

Link to comment

Je moet inderdaad lopen om een goede richting te krijgen. De LG gps ontvanger is wellicht niet zo erg gevoelig. Download een van de vele gps programma's die de kwaliteit van de gps laten zien (zowel epe als aantal satellieten). Kan ook zijn dat je android in de stand zuinig staat. Verder zijn er in de gps firmware specifieke settings welke de gps geschikt maken voor lopen bijvoorbeeld ipv auto's (bv doorlopen als je een tunnel in loopt, of settings die voorkomen da tde gps drift). Zie ook de pagina's van Prof Lupardi: http://atarist.home.xs4all.nl/geo/geohome.htm . Op mij komt het over dat de LG te goedkoop is en minder geschikt. Kortom: het kan aan van alles liggen, niet aan de pakketjes die je draait.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...