Jump to content

Pocket Query van een provincie


Tom Dederen

Recommended Posts

hoi cachers

 

ik heb een Pocket Query aangemaakt voor de provincie Utrecht.

en ingesteld dat ik de cachejes die door mij gevonden zijn en gemaakt niet worden opgenomen, en cachejes die tijdelijk niet beschikbaar zijn.

 

maar sommige cachejes worden weergegeven die niet in de provincie Utrecht liggen zoals: Eitje / Dolfins Beach / Geitekaai / Weer, en nog meer cachejes

een beetje raar maar niet egt een probleem.

 

maar wat wel een probleem is dat er cachejes zijn die wel in Utrecht liggen maar niet woorden opgenomen in de pocket Qutry.

Zoals: Het Schrale End / Prins Clausbrug / *MZLE2010* Brugzicht twee / ***MZLE2009*** Uilenbal, en nog een aantal.

en deze cachjes staan niet op non actief of zijn door mij gevonden of gemaakt.

 

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

en hoe ik dit kan verhelpen

 

Tom

Link to comment

Het invullen van de provincie is een kenmerk dat pas later aan (het maken van) een cachepagina is toegevoegd.

Hoewel veel eigenaren, van de al eerder bestaande caches, de provincie later alsnog hebben ingevuld, is dit niet altijd gedaan.

De caches die je hierboven noemt (die niet meekomen in de PQ) hebben geen van allen de toevoeging van de provincie Utrecht.

Waarschijnlijk komen ze daarom ook niet mee in een PQ van die je van de provincie aanmaakt.

Link to comment

Het invullen van de provincie is een kenmerk dat pas later aan (het maken van) een cachepagina is toegevoegd.

Hoewel veel eigenaren, van de al eerder bestaande caches, de provincie later alsnog hebben ingevuld, is dit niet altijd gedaan.

De caches die je hierboven noemt (die niet meekomen in de PQ) hebben geen van allen de toevoeging van de provincie Utrecht.

Waarschijnlijk komen ze daarom ook niet mee in een PQ van die je van de provincie aanmaakt.

 

oké duidelijk

 

bedankt

 

dus als ik dit weel oplossen zou ik dus alle cache eigenaren van een cache die uit de lijst ontbreekt een Email moeten sturen met de vraag de provincie even intstelen.

 

voor wie tijd over heeft ;-)

 

of gebruik maken van een andere manier om een PQ samen te stelen

 

Tom

Link to comment

Ik heb wat rond gesneuveld op de verstop een cache pagina.

En als je een cache maakt met het ~online formulier~.

Dan woord de provincie automatisch ingesteld op je thuis locatie.

En je kijkt er makkelijk overheen.

Ik kan mij er ook wel wat bij voorstelen dat daar ook wel eens iets door mis gaat.

de meeste cachejes die wel in de lijst stonden maar niet in de provincie lagen waren dicht bij de grens dus daar kan de cache eigenaar gedacht hebben dat het om Utrecht ging

Maar bij Eitje is dat niet het geval daar zit een groteren afstand tussen.

En waarschijnlijk zijn er nog meer van die gevallen.

Ik denk dat er gewoon overheen gekeken woord.

En daarom er ook wat fouten bij de nieuwere cachejes zijn.

En die cachejes in de stat Utrecht zelf zijn dan zeker ouder

Of heb ik dat mis wand ik weet niet sinds wanneer de provincies zijn toegevoegd aan de cache pagina’s.

Tom

Edited by Tom Dederen
Link to comment

Ik denk dat er gewoon overheen gekeken woord.

En daarom er ook wat fouten bij de nieuwere cachejes zijn.

En die cachejes in de stat Utrecht zelf zijn dan zeker ouder

Of heb ik dat mis wand ik weet niet sinds wanneer de provincies zijn toegevoegd aan de cache pagina’s.

Tom

 

Inderdaad, wanneer je dat niet goed invult of corrigeert dan kunnen in principe caches uit heel Nederland toch "als in Utrecht gesitueerd" in deze PQ mee komen.

Het selecteren van een provincie op de cachepagina is in july 2010 toegevoegd.

 

Stijnhommes geeft in bericht 2 een andere manier weer van een PQ samenstellen: n.l. een maximale straal van een middelpunt kiezen.

Misschien kom je daar iets beter mee uit...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...