Jump to content

gestolen cache


juultje1987

Recommended Posts

Beste medecachers,

 

Ik kon geen eerder topic hier over vinden (of ik heb er per ongeluk overheen gekeken). Ik heb een tijd geleden mijn eerste cache verstopt. Helaas is deze nu gestolen. Ik kan nergens vinden hoe ik nu moet handelen. Moet ik de pagina van de cache deactiveren of kan ik gewoon een nieuwe cache verstoppen? Hoe zit het met het logboekje? Die is helaas ook gejat en ik heb nu totaal geen bewijs van dat geocachers de cache daadwerkelijk gevonden hebben. Moet ik als ik een nieuwe cache verstop deze dan ook opnieuw aanmelden? Ik ben bang dat de dieven terug komen, ze kennen natuurlijk de verstopplaats nu, en weer zullen jatten.

 

Alvast heel erg bedankt,

 

Julia

Link to comment

Je kunt meerdere dingen doen

 

1. Nogmaals een cache verstoppen op dezelfde plek.

2. De cache een klein stukje verderop verstoppen en de coordinaten van de cache veranderen

3. De cache archiveren, een andere plek zoeken, op de nieuwe plek een nieuwe cache aanmelden.

 

Eb voor wat betreft het logboekje: Als mensen de cache als gevonden loggen zonder het boekje te tekenen nemen ze alleen zichzelf in de maling, dus daar zou ik me niet druk om maken :D

Link to comment

Je kan de cache natuurlijk op "unavailable" zetten zodat je tijd hebt om een nieuwe stash te plaatsen. Je kan alleen zelf afwegen om een nieuwe container te plaatsen. Even afhankelijk of, zoals je zelf al aageeft, je bang bent dat hij opnieuw geript wordt. Besluit je om de cache op een andere locatie (een aantal meters) te plaatsen dan kan je onder "log your visit" kiezen voor "update coordinates". Als je de cache niet binnen afzienbare tijd terugplaatst is het misschien beter om de cache te archiveren. Succes met je keuze!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...