+Ginirover Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 Heb ik iets gmist ? Ik krijg Geocaching.be niet meer te zien, alleen nog een zoekmachine.. Is ie weg of wat ? Quote
+sTeamTraen Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 Voor mij werkt geocaching.be prima. Een site die verdwijnt en door een zoekmachine vervangen wordt, is vaak een teken van een virus of andere "malware". Probeer met een andere browser, een andere PC, een andere netaansluiting... Quote
+De MC Chouffekes Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 Werkt bij mij ook nog zonder problemen (zowel met IE als met Firefox. Heb je geen coordinaten gekregen, dan kan je de site misschien zoeken Quote
+DanPan Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 De site www.geocaching.be werd verhuisd, met nu meer beschikbare ruimte en meer maandelijkse bandbreedte. Quote
+Ginirover Posted November 30, 2012 Author Posted November 30, 2012 OK, bedankt voor de info ! Nu is ie er inderdaad weer gewoon ! Quote
Recommended Posts