Jump to content

Reizen van een TB/coin


dolfinlove

Recommended Posts

Ik heb een vraag en ik kan hem tot nu toe nergens terug vinden, dus sorry als het al ergens staat.

 

Ik heb al een aantal TB/coins gevonden in Nederland die ik door laat reizen nadat ik hem gevonden heb.

 

Nu ben ik op vakantie geweest in Oostenrijk en heb hier mijn eigen coin achter gelaten.

Nu lijkt het wel dat de Oostenrijkers anders werken (naar mijn idee). Ik log namelijk wanneer ik een coin

vind en log weer wanneer ik de coin achterlaat. Maar bij mijn coin (en ook die van mijn moeder die in Oostenrijk

is achtergelaten) wordt er door de cachers elke cache die ze tegenkomen gelogd met de TB. Zo krijg je dus een

hele lange lijst met "took it".

 

Nu is eigenlijk mijn vraag, doe ik het verkeerd?? Is het de bedoeling dat wanneer ik een TB in bezit heb ik

bij elke cache die ik tegenkom waar ik de TB niet achterlaat ik toch meldt dat die TB daar is geweest???

 

Ik hoop dat ik een antwoord krijg want ik doe het toch graag goed :-)

Link to comment

Wanneer je een trackable laat reizen (van cache naar cache) dan "retrieve" je de coin of TB uit een cache en dan "drop" je hem ( wanneer mogelijk tegemoet komend aan het doel) binnen enkele weken weer in een volgende cache.

Vindt je de trackable administratief niet in de juiste cache, dan is het niet mogelijk om een "retrieve" log te schrijven, maar kun je (na vaak even te wachten of er nog logs komen)de trackable "grabben".

 

Wil of kun je de trackable niet meenemen, dan kun je (mits je het tracking nummer noteert) ook loggen dat je de coin/TB op locatie gezien hebt en dan kies je voor het log type "discovered".

 

Een tijdje geleden kwam daar de "took it to" (of visited) optie bij.

Deze optie was/is oorspronkelijk voortgekomen uit de vraag om een extra optie te maken voor de geocachers die een eigen trackable altijd bij zich dragen en die door deze bij elke cache te loggen zo een leuke trail opbouwen van alle caches die zijn aangedaan.

 

Ik zie bij mijn eigen coins ook dat geocachers een uit een cache opgehaalde coin soms meenemen naar een event om te laten zien en te laten discoveren, maar de coin niet op het event achter willen laten.

Ze laten op die manier aan mij weten hoe het komt dat een coin van mij op een event als "dicovered" wordt gelogd.

Ook las ik ergens dat geocachers soms lang een coin bij zich hebben omdat ze geen cache tegenkomen die groot of veilig genoeg is om de meegenomen trackable in achter te laten.

Dan is de functie van een "took it to" log dat men wil laten weten dat de trackable niet verdwenen of vergeten is.

 

Er zijn ook geocachers die de coin of TB ruime tijd meenemen en bij iedere cache onderweg ook de trackable loggen met een "took it to".

Het doel daarvan kan zijn dat de trackable dan kilometers maakt.

 

Geen van mijn eigen geocoins heeft het doel om kilometers te maken en ik zie regelmatig langere series "took it to" logs.

Tot zo'n 150 logs per cacher aan toe (en dat heb je als eigenaar niet door, want van deze logs krijg je geen mail)

Ik persoonlijk zie er de zin niet van in en stel dat niet op prijs en heb ook een verzoek op mijn coin-pagina's neergezet om dat niet te doen.

Helaas helpt dat t.n.t. weinig ;)

Edited by Sivota
Link to comment

Je doet het dus helemaal goed.

Vaak ontstaan die lange lijsten met " took it to"-logs omdat cachers die met een smartphone cachen in hun geocache applicatie zijn vergeten uit te zetten dat de trackables die in hun bezit zijn niet allemaal automatisch zo gelogd moeten worden.

 

Ik gebruik de visited functie (wat resulteert in een "took it to"-log) vrijwel alleen als ik de trackable heb meegenomen naar een cache locatie die ik leuk vond om op de foto te zetten met de trackable. De cache zelf was dan bijvoorbeeld niet groot genoeg of niet veilig genoeg, maar om te laten zien aan de eigenaar dat de TB daar geweest is schrijf ik een visited log en plaats er dan dus een foto bij.

Link to comment

Ik gebruik de visited functie eigenlijk alleen voor onze eigen 'tracker'.

Wad-Seekers founds tracker

Die coin registreren we in elke cache die we hebben gevonden.

Dat geeft een heel leuk overzicht als je op het kaartje klikt.

Coin kaartje Wad-seekers founds tracker.

De afgelegde afstand vind ik ook indrukwekkend. Zeker als ik bedenk dat dit alleen 'hemelsbrede' afstanden zijn en dat we niet bij elke reis een cache vinden of zelfs zoeken.

Link to comment

Oh mijn god ..! Dit is echt een goede. Ik heb nog nooit gehoord over zulke dingen. Dit onderwerp is totaal nieuw voor mij en kreeg veel informatie van u allen. Deze zijn ook nuttig geweest. Zal proberen om zorg te dragen voor zulke dingen in de toekomst. :)

Dank je ..!

Edited by repertum
commercial content removed
Link to comment

De bedoeling van de visit optie is dat je caches kunt visiten met je tracker (rugzak, auto etc). Helaas wordt die optie misbruikt door cachers die HUN caches gaan visiten met JOUW trackable. Ik vind het ook erg vervelend, vooral omdat ik meer dan 200 trackables heb rondreizen.

Ik vind het onbegrijpelijk dat Groundspeak die mogelijkheid niet optioneel maakt voor de trackable owner om die aan of uit te zetten.

De discover logjes vind ik overigens ook vaag, veel cachers interpreteren een trackable als een soort geocache. ("Gezien!"). Maar ik laat die staan want ze hebben geen invloed op de (werkelijke) reis die mijn trackable maakt.

Link to comment

Helaas wordt die optie misbruikt door cachers die HUN caches gaan visiten met JOUW trackable

 

Ik dacht dus dat dat de bedoeling was. Ik heb nu ook een TB en een coin in mijn bezit. Die paste bijv. niet in een bezochte cache dus toen heb ik hem maar ge-visit. Maar dat is dus niet de bedoeling? Het is de bedoeling dat ik hem allen weer ergens anders instop, maar niet mee laat reizen per logjes?

Moet ik die visit aantekening verwijderen of kan ik dat niet zelf?

Link to comment

Veel cachers hebben een trackable die in werkelijkheid een ander doel heeft dan te reizen van cache naar cache.

Voorbeeld: als mascotte op een vaste plek. Dan wil je graag leuke discover logjes ontvangen (anders dan "gezien" of zo).

Ander voorbeeld: als tracker die met je meereist langs de caches en zo een reis genereert die je zelf als cacher gemaakt hebt. Zo'n tracker heb ik ook.

En dat kan in de vorm van een stukje stof op je rugzak, als sticker op je auto of wat dan ook. Of helemaal niet. Die van mij ligt gewoon thuis.

Voor dit soort vormen van trackables zijn de visit-optie en de discover-optie zeer geschikt.

 

Maar voor al het andere is mijn mening dat een trackable alleen het doel heeft van cache naar cache en van cacher naar cacher te reizen. Dat geldt in ieder geval voor mijn travel bugs.

Link to comment

Helaas wordt die optie misbruikt door cachers die HUN caches gaan visiten met JOUW trackable

 

Ik dacht dus dat dat de bedoeling was. Ik heb nu ook een TB en een coin in mijn bezit. Die paste bijv. niet in een bezochte cache dus toen heb ik hem maar ge-visit. Maar dat is dus niet de bedoeling? Het is de bedoeling dat ik hem allen weer ergens anders instop, maar niet mee laat reizen per logjes?

Moet ik die visit aantekening verwijderen of kan ik dat niet zelf?

De meningen verschillen hierover. Sommigen mensen vinden dat visits enkel bedoeld zijn voor je eigen trackables zodat je je eigen reizen kan vastleggen. Anderen vinden dat de visit-optie ook gebruikt kan woorden voor trackables die kilometers willen maken of om simpelweg te laten merken dat ze niet vergeten zijn.

 

Tenzij een trackable owner specifiek vraagt om geen visit logs achter te laten, zou ik me vooral geen zorgen maken.

Link to comment

Helaas wordt die optie misbruikt door cachers die HUN caches gaan visiten met JOUW trackable

 

Ik dacht dus dat dat de bedoeling was. Ik heb nu ook een TB en een coin in mijn bezit. Die paste bijv. niet in een bezochte cache dus toen heb ik hem maar ge-visit. Maar dat is dus niet de bedoeling? Het is de bedoeling dat ik hem allen weer ergens anders instop, maar niet mee laat reizen per logjes?

Moet ik die visit aantekening verwijderen of kan ik dat niet zelf?

De meningen verschillen hierover. Sommigen mensen vinden dat visits enkel bedoeld zijn voor je eigen trackables zodat je je eigen reizen kan vastleggen. Anderen vinden dat de visit-optie ook gebruikt kan woorden voor trackables die kilometers willen maken of om simpelweg te laten merken dat ze niet vergeten zijn.

 

Tenzij een trackable owner specifiek vraagt om geen visit logs achter te laten, zou ik me vooral geen zorgen maken.

 

Ik vraag er om in de listing van de trackable en het kost me steeds veel tijd om die boguslogjes waar ik als trackable owner niks aan heb te verwijderen. En het heeft niks te maken met vergeten zijn. Het is alleen maar een kleine moeite om de optie bij het loggen van de cache uit te zetten.

Bovendien heeft het ook niks te maken met kilometers te maken. Wat heeft mijn trackable ermee te maken dat iemand een trail loopt op het moment dat hij/zij mijn trackable in zijn/haar bezit heeft? Ik kan me niet anders voorstellen dat de TB gewoon nog thuis ligt.

Bovendien reist de trackable ook pas werkelijk als hij in een nieuwe cache ligt.

Link to comment

Helaas wordt die optie misbruikt door cachers die HUN caches gaan visiten met JOUW trackable

 

Ik dacht dus dat dat de bedoeling was. Ik heb nu ook een TB en een coin in mijn bezit. Die paste bijv. niet in een bezochte cache dus toen heb ik hem maar ge-visit. Maar dat is dus niet de bedoeling? Het is de bedoeling dat ik hem allen weer ergens anders instop, maar niet mee laat reizen per logjes?

Moet ik die visit aantekening verwijderen of kan ik dat niet zelf?

De meningen verschillen hierover. Sommigen mensen vinden dat visits enkel bedoeld zijn voor je eigen trackables zodat je je eigen reizen kan vastleggen. Anderen vinden dat de visit-optie ook gebruikt kan woorden voor trackables die kilometers willen maken of om simpelweg te laten merken dat ze niet vergeten zijn.

 

Tenzij een trackable owner specifiek vraagt om geen visit logs achter te laten, zou ik me vooral geen zorgen maken.

 

Ik vraag er om in de listing van de trackable en het kost me steeds veel tijd om die boguslogjes waar ik als trackable owner niks aan heb te verwijderen. En het heeft niks te maken met vergeten zijn. Het is alleen maar een kleine moeite om de optie bij het loggen van de cache uit te zetten.

Bovendien heeft het ook niks te maken met kilometers te maken. Wat heeft mijn trackable ermee te maken dat iemand een trail loopt op het moment dat hij/zij mijn trackable in zijn/haar bezit heeft? Ik kan me niet anders voorstellen dat de TB gewoon nog thuis ligt.

Bovendien reist de trackable ook pas werkelijk als hij in een nieuwe cache ligt.

 

ik Vind het juist leuk als iedereen bij mijn coins aangeeft welke cache die bezoekt met een visit log.

daarom doe ik dat zelf ook altijd, behalve als er duidelijk in het doel van de TB is aangegeven dat de eigenaar geen visite logs weel hebben.

dat heb ik zelf ook nog maar een keer gezien, ik bekijk de TB pagina wel altijd even

ik doe dat ook natuurlijk alleen als ik de TB daadwerkelijk in mijn zak had tijdens het loggen, maar hier in is natuurlijk een vergissing mogelijk.

Zoals je ook hebt gedaan, met een dik lettertypen aangeven in het doel van de TB dat je geen Visit logs weel, want die leest bijna iedereen, de omschrijving laat ik ook wel eens zitten, blijven er nog steeds zoveel binnenkomen, ik denk dat het er dan toch aan ligt dat bij sommige App de TB`s automatisch worde gelogd met Visit. Ik begrijp dat dat dan wel irritant wordt.

Waarom hebben de makers van zo’n app dat zo raar gemaakt wat ik heb ook heel vaak een TB niet bij me en dan zou er toch een visit log komen. Maar daar is bijna niks aan te doen als eigenaar van de TB

Op de website moet je juist aangeven dat je hem bij je had, dus het is niet eens nodig om de optie uitgezet als je via de website logt,

Je krijgt gelukkig niet voor elke visit een E-mail dus je E mail wordt er niet door volgespamd.

ik weet verder ook niet wat je er nog verder aan kunt doen, dan het te laten gaan.[]

 

misschien als iedereen die dit probleem heeft een E-mail stuurt naar Groundspeak,

met het verzoek er in om het mogelijk te maken als eigenaar van een TB bepaalde logs types te kunnen blokkeren. Dan is ook dat probleem van het per ongeluk grabben van Auto TB`s en anderen niet van mens op mens wisselende TB`s ook opgelost.

Omdat dat in het Engels moet kan je het op de manier doen hoe Greenpeace ook wel eens actievoert.

Je maakt die E-mail zet hem hier op het forum en vraagt of iedereen die dit probleem herkent, de mail naar Groundspeak wil sturen, dan kunnen zij zien hoe veel mensen dat probleem hebben.

En dan gaan ze er vast wat aan doen, dus het mogelijk maken om Visit en Grabb logs te blokkeren.

Of is dit een stom idee??

 

Tom

Link to comment

misschien als iedereen die dit probleem heeft een E-mail stuurt naar Groundspeak,

met het verzoek er in om het mogelijk te maken als eigenaar van een TB bepaalde logs types te kunnen blokkeren. Dan is ook dat probleem van het per ongeluk grabben van Auto TB`s en anderen niet van mens op mens wisselende TB`s ook opgelost.

Omdat dat in het Engels moet kan je het op de manier doen hoe Greenpeace ook wel eens actievoert.

Je maakt die E-mail zet hem hier op het forum en vraagt of iedereen die dit probleem herkent, de mail naar Groundspeak wil sturen, dan kunnen zij zien hoe veel mensen dat probleem hebben.

En dan gaan ze er vast wat aan doen, dus het mogelijk maken om Visit en Grabb logs te blokkeren.

Of is dit een stom idee??

 

Tom

 

nog even een aanvulling voor mijn eigen idee.

 

bij heb blokkeren van een Grabb log moet natuurlijk ook meteen de opzie om hem digitaal in en uit een cache te halen worden geblokkeerd anders kan de TB digitaal vast lopen.

dit zou dan natuurlijk alleen voor TB`s worden die niet van persoon wisselt of aan een cache vast zit.

Edited by Tom Dederen
Link to comment

Blokkeren van grab zie ik niet zo zitten. Ik vind het een prima laatste redmiddel om een trackable weer op pad te helpen. Overigens maakt het niet uit of je een trackable vanuit een cache de optie retrieve of grab kiest. Wel als de trackable in andere handen is.

 

Verder dan de visited optie. Ik zou graag willen dat ik de optie had die op een trackable van mij aan of uit te kunnen zetten. Dan maak je ook echt onderscheid tussen de trackers en niet-trackers. Dat de visit-mogelijkheid in het leven is geroepen vind ik namelijk wel goed.

Link to comment

Je doet het dus helemaal goed.

Vaak ontstaan die lange lijsten met " took it to"-logs omdat cachers die met een smartphone cachen in hun geocache applicatie zijn vergeten uit te zetten dat de trackables die in hun bezit zijn niet allemaal automatisch zo gelogd moeten worden.

 

Ik gebruik de visited functie (wat resulteert in een "took it to"-log) vrijwel alleen als ik de trackable heb meegenomen naar een cache locatie die ik leuk vond om op de foto te zetten met de trackable. De cache zelf was dan bijvoorbeeld niet groot genoeg of niet veilig genoeg, maar om te laten zien aan de eigenaar dat de TB daar geweest is schrijf ik een visited log en plaats er dan dus een foto bij.

Link to comment

Als beginner heb ik blijkbaar ook de 'fout' gemaakt dat ik mijn trackables 'aan heb laten staan. De trackable is op verschillende cachelogjes zichtbaar als 'visited'.

In mijn geval onnodig.

Hoe kan ik dit weer verwijderen?

 

Ik neem aan dat je bedoelt hoe je dit uit kunt zetten in de app? Dan moet je even aangeven welke app je gebruikt.

 

Als je bedoelt hoe je visit logs van jou bij een trackable kunt verwijderen: naar de pagina van de trackable gaan, dan op visit log drukken (naast jouw logje) en vervolgens kun je het log verwijderen door op het prullenbakje te drukken.

Link to comment

Zelf typ ik 's avonds mijn logjes op de PC en ik denk toch dat de meeste cachers dat toch ook wel doen. En ook als je logjes op je PC tikt heb je optie in het menu om een trackable te laten visiten of niet. Dus volgens mij is het geen smartfoon-issue maar een algemeen issue.

Link to comment

Zoveel mensen, zoveel smaken. De TB's of coins die ik tijdelijk onder me heb (meestal 1 of 2) log ik bij elke cache die ik bezoek. De meeste eigenaren vinden dit niet zo'n probleem, is mijn mening. Slechts 1 keer heb ik een mail gekregen van iemand die dit niet op prijs stelde.

Link to comment

Ik heb sinds vorige week een trackable sticker (static cling) binnen de achterruit van mijn auto. Ik heb hem geactiveerd, tot zover ging alles goed.

 

De eerste persoon die hem logde, heeft hem "gepakt" grab... en nu staat er dus dat die trackable (eigenlijk dus mijn auto) in handen van die eerste vinder is. Ik kan hem niet terug pakken (grabben). Die persoon had toen een logje achtergelaten dat hij de auto gezien had op een carpoolplaats, maar die log is ook weg bij mijn trackable... Als ik hem opzoek via Visit this log entry dan staat ie daar nu als gearchiveerd :-(

 

Een vriend van me logde vandaag mijn autootje toen hij op bezoek kwam, en die staat er nu als logje "discovered it", zoals ook mijn bedoeling van die sticker was.

 

Ik vind het heel leuk als mensen loggen dat ze hem ergens gespot hebben. Maar hoe doe ik dat nu met die persoon die nu staat als "in handen van"? Want mijn auto is natuurlijk nog steeds in MIJN handen, inclusief die sticker. Ik kan hem alleen niet terugpakken. De enige optie die er nu bij mijn trackable staat is hem opgeven als "missing", maar moet ik dat willen???

 

HELP!!!

Link to comment

Je gaat naar je TB pagina, klikt rechtsboven op 'Add a Log Entry'. Vervolgens vul je de tracking code in en bij 'Type of Log' kies je 'Grab it from somewhere else'. Klik nu op 'Submit Log Entry'.

 

Nu is de TB weer in je eigen handen. Je kan eventueel alle logs die er nu staan (behalve de discoverd log van Mies66 uiteraard) verwijderen. Dan is de listing weer 'schoon' alsof er niks gebeurd is.

 

Als je niet van plan bent om de TB caches te laten bezoeken met de 'Took it to' of 'Visit' optie dan is het een idee om de TB aan je 'Collection' toe te voegen. Als hij in je collection zit dan is het niet meer mogelijk voor anderen om hem te grabben en kunnen ze hem alleen discoveren. Zoals gezegd voor jezelf is de Visit optie dan ook niet meer mogelijk.

 

Als je dit wil moet je eerste even op 'Edit This Trackable' klikken en hem vervolgens 'Collectible' maken door een vinkje te zetten. Vervolgens opslaan en nu kan je op de TB pagina aan de rechterkant bij het kopje 'Actions' klikken op 'Move to Collection'.

Link to comment

Je gaat naar je TB pagina, klikt rechtsboven op 'Add a Log Entry'. Vervolgens vul je de tracking code in en bij 'Type of Log' kies je 'Grab it from somewhere else'. Klik nu op 'Submit Log Entry'.

 

Heel erg bedankt voor je duidelijke uitleg, het is helemaal gelukt en ik ben er erg blij mee :anicute:

 

En ik heb weer iets geleerd, want ik ben natuurlijk nog steeds maar een beginner, hoewel wel een heel enthousiaste <_<

Met jouw antwoord heb je me weer een stukje verder geholpen op weg naar "ervaren" :)

 

Ik heb door mijn werk erg weinig tijd om te cachen, soms probeer ik er een paar op te pikken onderweg terug van werk naar huis. Maar binnenkort heb ik vakantie, en ik heb al een flinke lijst gemaakt met caches die ik dan wil gaan bezoeken. Ik wilde dan ook mijn auto mee laten reizen maar ik heb dat nu, dankzij jouw uitleg, ook gelijk maar even geprobeerd :D

Link to comment

Ik vind het juist leuk om precies te zien waar TB allemaal heen gegaan zijn, wat voor afstand ze hebben afgelegd e.d. Bij mij staat dus standaard de "visited" optie aan bij mijn trackables, zodat ik die niet vergeet te loggen en nu lees ik dat niet iedereen dat fijn vind dus?

 

Grappig. Ik denk elke activiteit is leuk om te weten en zeker als je er toch geen mailtjes van krijgt. Je ziet dat er wat mee gebeurd en dat hij dus niet kwijt is en ook wat voor een afstand hij al heeft afgelegd. Nu bedenk ik me dus dat ik erbij moet zetten dat ik juist graag heb dat hij als visited gelogd wordt.

Link to comment

Ik denk elke activiteit is leuk om te weten en zeker als je er toch geen mailtjes van krijgt. Je ziet dat er wat mee gebeurd en dat hij dus niet kwijt is ....

 

Dat is dus nu juist niet het geval met die visit-logjes. Al die cachers die hem automatisch op visit zetten bij iedere cache die ze vinden zijn helemaal niet bezig met die trackable, de kans is groot dat zelfs die trackable niet bij die bezoekjes aanwezig was, want dan had hij ook net zo goed in een cache gedropt kunnen worden. Je hebt juist geen enkele garantie dat hij niet kwijt is zo. Als er nu af en toe een foto of een verhaaltje bij zou staan zodat je weet dat geen geauomatiseerd mailtje is, dan heb je pas garantie. Ik ben zo al meerdere trackables kwijtgeraakt, trackables die eerst maanden ge took it to-ed zijn en dan opeens uit het niets gedropt worden en daarna onvindbaar blijken te zijn. Kennelijk kwam de betreffende cacher er na maanden achter dat hij officieel nog een coin in zijn bezit had, maar al die logs waren automatisch gemaakt dus hij had geen idee meer wat er met die coin was gebeurt. En in plaats van dat eerlijk te melden dropt hij hem maar in een cache, online dan, want fysiek gebeurt er eigenlijk niet. En hoera, de coin heeft zogenaamd honderden km's afgelegd maar is wel opeens kwijt!

Link to comment

Ik denk elke activiteit is leuk om te weten en zeker als je er toch geen mailtjes van krijgt. Je ziet dat er wat mee gebeurd en dat hij dus niet kwijt is ....

 

Dat is dus nu juist niet het geval met die visit-logjes. Al die cachers die hem automatisch op visit zetten bij iedere cache die ze vinden zijn helemaal niet bezig met die trackable, de kans is groot dat zelfs die trackable niet bij die bezoekjes aanwezig was, want dan had hij ook net zo goed in een cache gedropt kunnen worden. Je hebt juist geen enkele garantie dat hij niet kwijt is zo. Als er nu af en toe een foto of een verhaaltje bij zou staan zodat je weet dat geen geauomatiseerd mailtje is, dan heb je pas garantie. Ik ben zo al meerdere trackables kwijtgeraakt, trackables die eerst maanden ge took it to-ed zijn en dan opeens uit het niets gedropt worden en daarna onvindbaar blijken te zijn. Kennelijk kwam de betreffende cacher er na maanden achter dat hij officieel nog een coin in zijn bezit had, maar al die logs waren automatisch gemaakt dus hij had geen idee meer wat er met die coin was gebeurt. En in plaats van dat eerlijk te melden dropt hij hem maar in een cache, online dan, want fysiek gebeurt er eigenlijk niet. En hoera, de coin heeft zogenaamd honderden km's afgelegd maar is wel opeens kwijt!

 

In die gevallen is het inderdaad niet handig. In mijn eigen geval, neem ik alle TB's ook daadwerkelijk altijd mee!! Anders vind ik het niet reëel om een "took it to" log te maken, als dat niet daadwerkelijk gebeurd. Dit is wel ook een goede reden waarom er TB's in caches zitten die er niet daadwerkelijk zijn.

 

Kortom ik snap nu de motivatie van het niet handig vinden. In mijn persoonlijke geval voel ik me dus niet aangesproken aangezien ik alle TB's altijd meeneemt, want als ik een leuke cache vind dan wil ik ze ook kunnen droppen. Ik controleer dus altijd mijn TB's die ik heb en geregistreerd heb staan als ik op pad ga :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...