Jump to content

Geocacheroute maken


pluisje88

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

Ik cache ook sinds kort. Nu vroeg ik mij iets af.

 

Ik ben op zoek naar een programma o.i.d. waarin je meerdere chaches door middel van een route aan elkaar kunt verbinden. zodat je van te voren weet hoe lang de route zal zijn voor op de fiets, lopend of met de auto.

Nu heb je wel bijvoorbeeld afstandmeten.nl, maar daarin kun je het niet koppelen aan de coordinaten van de caches. Dat is dus erg lastig.

 

Nu vroeg ik me af hoe jullie jullie routes samenstellen. Iemand hints of tips voor mij?

 

Mijn eisen aan een route zijn;

- duidelijke route, dus over de weg en niet rechte lijn ongeacht of er wegen zijn of niet

- Afstand route moet duidelijk zijn.

 

ik hoor het graag!

Edited by pluisje88
Link to comment

Ik gebruik deze pagina er altijd voor.

Hier moet je dus wel zelf je routes klikken, het is niet zo dat hij automatisch routes (over de weg) maakt. Aangezien ik meestal met de MTB op pad ben zou dit voor mij toch niet werken. De afstand wordt ook direct aangegeven en je kan caches handmatig invoeren of een .gpx of .loc file uploaden.

Je kan vervolgens alles exporteren als gpx en (via mapsource bijvoorbeeld) in je gps zetten, dus dan heb je de route (track) ook meteen op de gps.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...