Jump to content

nieuwe cache


Jut+Jul

Recommended Posts

Als zo'n cache van bevriende cachers is wel. Dan is het wel zaak dat er natuurlijk niet teveel info gegeven wordt over due cache. Meer iets van "Er staat een nieuwe cache aan te komen." Een andere reden om al voor publicatie te horen dat er een nieuwe cache komt is natuurlijk als men je vraagt als proefloper. Ja kunt dan uiteraard nooit een FTF claimen.

Link to comment

Als je op fora, binnen de lokale community en in het dagelijks leven je oren en ogen heel goed de kost geeft dan vang je nog wel eens iets op. Die informatie die wereldkundig wordt gemaakt loopt uiteen van een bewust vaag gehouden beschrijving van een nieuwe puzzel, via een nieuwe traditional bij dat-en-dat-monumentje tot complete eindberekeningen voor bonussen (kijk maar). Afhankelijk van de kwaliteit van de informatie, jouw lokale bekendheid, inventiviteit en wil om de cache voor publicatie te vinden is er een kansje om een nog niet gepubliceerde cache te vinden.

Link to comment

Als je op fora, binnen de lokale community en in het dagelijks leven je oren en ogen heel goed de kost geeft dan vang je nog wel eens iets op. Die informatie die wereldkundig wordt gemaakt loopt uiteen van een bewust vaag gehouden beschrijving van een nieuwe puzzel, via een nieuwe traditional bij dat-en-dat-monumentje tot complete eindberekeningen voor bonussen (kijk maar). Afhankelijk van de kwaliteit van de informatie, jouw lokale bekendheid, inventiviteit en wil om de cache voor publicatie te vinden is er een kansje om een nog niet gepubliceerde cache te vinden.

Wie heeft ooit gezegd dat die berekening compleet was?

Maar inderdaad Triskelle, Zuurtje en Anne(Marie) hebben mijn caches al gedaan voordat deze online waren puur omdat ze de omgeving kenden en dat de namen van de caches bij mijn event staan. (Einde deze week komen ze trouwens online, net voor het event)

 

Ik heb hier met zuurtje ook al over heen en weer zitten mailen en ook al ben ik er niet blij mee is het niet echt tegen de regels.

Ik heb in ieder geval geleerd dat ik de volgende keer veel minder informatie ga geven over caches waar ik mee bezig ben :)

Edited by ardila.nl
Link to comment

Ik heb hier met zuurtje ook al over heen en weer zitten mailen en ook al ben ik er niet blij mee is het niet echt tegen de regels.

 

Goed dat je het zo sportief opvat!

 

Ik heb in ieder geval geleerd dat ik de volgende keer veel minder informatie ga geven over caches waar ik mee bezig ben :)

 

thumbup.gif

Link to comment

@ Ellino Er is dus wel degelijk een achterdeur.

Laatst heb ik er alles van gehoord (terwijl ik het eigenlijk al wist).

Er zijn al meerdere caches zo gelogd door teams.

Helaas maar het is zo.

 

Hier ben ik wel nieuwsgierig naar, zit er een lek in de programmatuur van Groundspeak ? Dan wordt het wel erg makkelijk om een FTF te scoren. Kun je meer informatie geven ?

Link to comment

zit er een lek in de programmatuur van Groundspeak ?

 

Een vergiet is nog minder lek dan het spul wat Groundspeak inc. publiceert.

 

Dan wordt het wel erg makkelijk om een FTF te scoren. Kun je meer informatie geven ?

 

Ik neem aan dat er bedoeld wordt op het feit dat je van ongepubliceerde caches de (start)coordinaten kunt achterhalen. Zo uit mijn hoofd vind Groundspeak inc. geen bug. In ieder geval besteden ze liever hun tijd aan challenges, iphone aps en andere zaken die veel belangrijker zijn.

 

Tc

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...