Jump to content

Megamind


OCATA

Recommended Posts

El primer que hauriem de tenir en compte es no donar la possibilitat a que d'altres catxetaires en un futur puguin resoldre el final del catxé saltant-se les 18 etapes anteriors així hem de vigilar de no posar cap link ni referencia al titol de l'etapa.

Jo el que mes he mirat és si sumant o restant les hores de dos rellotges contigus em donava algun resultat.

També m'he adonat que en les diverses imatges que surten per internet del rellotge espiral, a totes hi surten les manetes i sempre marquen la mateixa hora.

Link to comment

Jo m'he fixat que hi ha molts rellotges, més que no pas números necessaris per les coordenades. O sigui que algun sobra?

 

També m'he fixat amb la pista "Check six"... fa referència a la sisena etapa (la del salt del cavall)? També pot fer referència a les 6:00, les 18:00...

Link to comment

També hi ha el rellotge que marca les 10:00 i que està girat 1 hora, just abans del 03:00 (que fa pinta que separa el Nord de l'Est)

I ens falta trobar la relació amb Bellavista i saber què ens vol dir "Just Aquí, Just Ara" tinguent en compte que l'etapa va començar a les 12:00 o 00:00

Link to comment

Una cosa curiosa es que hay muchos relojes que indican las doce (17) y si nos atenemos que la información está en la agujas,el que haya muchos con las doce como horas tiene que tener un porqué.

Parece que las imágenes son directamente las que debería de ser, es decir, no están retocadas luego parece que para formar su código le valía con las imágenes tal como están.

También hay algunos relojes que tienen segundero, ¿valen para algo?, si no valen para nada, entonces por qué no los han borrado.

Si check six puede ser mira detrás , detrás de qué.

 

Como veis tengo muchas preguntas pero pocas respuestas.

Cosas que he descartado:

No parece hacer nada oculto en el binario del fichero. Tampoco nada anexado.

Cambiando colores niveles, brillo, contraste etc. tampoco se ve nada anormal.

La calle mencionada es la que aparece en las coordenadas iniciales. Podría se que allí hubiera algo, pero no aparece en el google street.

 

Hay 17 relojes a las 12 o casi, hay algunos que marcar un poco más o menos

Hay 5 relojes que apuntan a las 3

Hay 3 relojes que apuntan a las 9

Hay 2 relojes que apuntan a las 7

Uno a las 11y 5 y otro a las 10

Los de las diez y las once puede variar en función de como se lea el que tiene el 11 arriba en lugar del 12.

Edited by MiTesoro
Link to comment

Estan sortint observacions molt interessants.

 

·El CHECK SIX com han dit amb el llenguatge dels pilots d'avions, podria ser. He estat mirant possibles parts ocultes a la foto però no he trobat res...

·El salt del cavall, vaig provar-lo començant des del "just aquí, just ara", així li donaríem utilitat al text escrit sobre la foto. No vaig aconseguir res...

·També m'he fixat en els rellotges que tenen la broca dels segons. Les coordenades es podrien agafar del valor d'aquesta broca, no?

 

Som-hi!

Link to comment

Latitud y longitud se expresan en grados, minutos y segundos En el formato grados, minutos, segundos, denominado grados sexagesimales, la circunferencia se divide en 360 partes iguales; cada una de ellas es un grado sexagesimal y está dividida en 60 partes, denominadas minutos. Cada minuto, a su vez, se compone de 60 segundos.

Lo cual quiere decir que una hora son 15 grados.

Podriamos relacionar las horas con los grados y sacar las cc?

Link to comment

Realment hi ha molts detalls en que nosaltres no ens havíem fixat!

La web de check-six té molt bona pinta però tampoc no li veig massa relació...

El que estavem suposant és que check six era mira d'esquena, i per això hem agafat l'imatge i la hem rotat... Els 3 marquen ara les 9, i el 3 digital marca E...

I la agulla dels segons... sembla que doni informació...

Link to comment

A l'obrir l'etapa van dir "Penúltima etapa, 19a, puntualment oberta!" potser hem de tenir en compte els que marquen les hores en punt.

Això quadraria amb el rellotge que marca les 10 i que està 1h. girat, potser és un parany per confondre.

 

Per altra banda sembla com si els digitals fossin un separador en els de la segona coordenada...

Edited by JMFU
Link to comment

Bones,

 

nosaltres hem provat moltes coses:

 

Mirar els rellotges invertits, 12 -> 6, 9 -> 3..

Agafar i convertir les busques de les hores i minuts en simbols del rellotge digital i muntar unes coordenades.

Mirar de sumar totes les hores, com si fos l'apollo.

El salt del cavall.

Llegir només els segons, per veure si formen unes coordenades.

Llegir només les hores, siguen les 12, com a 0, o sense res.

Estem provant de convertir tots els rellotges a digital: 12:00:00 i despres passar-lo per un mirall, i potser diu algo.

I també hem provat totes les vostres idees....

 

Salut

i.mas

Link to comment

Os habeis fijado que el reloj con los números romanos tiene el numero 4 mal escrito?

4= IV, lo han puesto con IIII, a no ser que el que hizo el reloj no tenia conocimientos suficientes y es una casualidad....

Això de IIII no és res anormal, a vegades IV s'escriu així (sobretot en rellotges) perquè IV són les inicials de IVPITER en llatí (Júpiter) que era un déu, llavors per superstició no posaven IV.

 

(ja heu apres alguna cosa, :P)

 

avui a l'event he constatat que tots estem ben encallats i frustrats... jajaja. Jo no tinc més idees, em sap greu. Però almenys he fet una aportació cultural xD

Link to comment

Hay un monton de frentes abiertos y deberiamos de ir descartando... creo que los relojes, al fin y al cabo son imagenes bajadas de internet, y las que han sido retocadas es porque no han encontrado ninguno con la hora que necesitaban, asi pues, creo que son las horas, la posicion de las manillas lo que nos interesa, esta claro que el 3 digital es la separacion de N y E, Por otro lado el hint, verifica el seis, no hay ningun reloj que marque las 6, a no ser, claro esta, que le demos la vuelta 180º, ahi ya tenemos un monton de seis.

Link to comment

Buscat les imatges a google he vist que hi ha alguns rellotges amb l'hora original i d'altres que estan retocats.

No crec que retoquessin els rellotges perque no trobessin cap amb aquella hora. Es facil trobar imatges de qualsevol hora a internet.

De les 7:00 n'he trobat de seguida per exemple.

Voldrà dir alguna cosa?

Link to comment

Hay un monton de frentes abiertos y deberiamos de ir descartando... creo que los relojes, al fin y al cabo son imagenes bajadas de internet, y las que han sido retocadas es porque no han encontrado ninguno con la hora que necesitaban, asi pues, creo que son las horas, la posicion de las manillas lo que nos interesa, esta claro que el 3 digital es la separacion de N y E, Por otro lado el hint, verifica el seis, no hay ningun reloj que marque las 6, a no ser, claro esta, que le demos la vuelta 180º, ahi ya tenemos un monton de seis.

Dice verifica seis NO el seis, creo eh !!

Ok con la división del 3 digital.

Siguen quedando 3 imágenes para el N/S y tres para el E

De acuerdo también con las horas

Y.........creo que se me han secado las neuronas, las ideas de tanto pensar, hacer números con horas con minutos.......eso

Link to comment

L'etapa 19 de la Carrera del Segle ja està en el 20è lloc dels mysteris més difícils del món, segons el Geocheck.

 

Mystery Machine, si llegeixes això... dona una petita pista (per molt petita que sigui) ja! Altrament... queda aproximadament un dia pel dret de salt <_<

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...