Jump to content

geen notificaties


Recommended Posts

Een vraagje. Ik heb aangegeven dat ik een notificatie wil krijgen van nieuwe caches binnen een bepaald gebied. Ik heb de instructies precies gevolgd en ben premium member. Er komen heel veel nieuwe caches uit maar ik heb nog geen enkele mail gekregen. Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

 

Alvast bedankt,

Alie (het genootschap)

Link to comment

Zomaar ene paar opties die me invallen:

 

Optie 1: de notificatiecriteria zijn opgesteld, maar het vinkje voor de notificatie staat niet aan

Optie 2: de mails zijn wel verstuurd maar ze zijn in je spambak of ongewenste mail map van je provider beland

Optie 3: van het type waar je de notificatie(s) hebt aangemaakt is er geen enkele gepubliceerd, wel van andere types (je kunt nl. niet een notificatie aanmaken van alle caches in een gebied, maar je moet dat per type (trad, multi etc) apart doen. Wellicht heb je er een gemaakt voor alleen letterboxhybrides?

Optie 4: de straal van de notificatiecirkel is (te) klein en alle gepubliceerde caches vallen buiten de cirkel

Optie 5: de straal is groot genoeg maar het middelpunt ligt op de verkeerde plek , bv een W ipv een E zodat alle in de Ierse Zee gepubliceerde caches per mail worden toegezonden (geen enkele dus)

 

Overigens, de afgelopen dagen zijn er problemen geweest met alle e-mail gerelateerde zaken bij Groundspeak (geen of verlate notificaties, geen of verlate mail over PQs) etc.

 

Greetz Bloodwoosj.

Edited by Bloodwoosj
Link to comment

Dank voor je reactie Bloodwoosj. Maar het vinkje staat aan,er zit vanalles in mijn ongewenste mail maar geen notificaties, juist van het type traditional regent het nieuwe caches én juist binnen de straal van 20 km, er staat een goed coordinaat met een N en een E dus de ierse zee valt ook af. Had al begrepen dat er wat problemen zijn met e-mail verkeer van Groundspeak maar dit speelt al langer dan een maand.

 

Nog iemand een idee?

Link to comment

Ik doe nog een poging met

optie 6: geen vinkje staan voor type to watch "Publish Listing" ?

optie 7: twee of nog meer emailadressen bekend/opgegeven bij Groundspeak en per abuis het naar de verkeerde laten sturen?

optie 8: ooit verhuisd en per abuis als middelpunt de coords van oude woonplaats opgegeven?

 

Ik begrijp alhoewel het er niet letterlijk staat uit je reactie dat je inderdaad een notificatie voor traditionals hebt aangemaakt?

Wat eventueel uit te proberen is: nogmaals een compleet nieuwe notificatie aanmaken en alles nog eens invullen zonder bij je oude gegevens te "spieken". Wellicht als er ergens iets fout staat/stond je op die manier de fout omzeilt.

 

Greetz Bloodwoosj.

Link to comment

Het gaat inderdaad om traditionals. Vinkje bij Publish Listing staat en stond aan; maar 1 emailadres en dit is helemaal correct; niet verhuisd sinds wij geocachen. Dus heb ik je advies om een nieuwe notificatie te maken zonder bij de oude te kijken. Nu maar eens even wachten of het nu goed gaat.

 

Bedankt voor het meedenken.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...