Jump to content

Revenge Of The Ticks (nightcache)


GreetLuc

Recommended Posts

Ik ben van plan om donderdagavond 26 juli e.k. omstreeks 21u00 onderhoud te gaan uitvoeren voor de nachtcache Revenge Of The Ticks (http://coord.info/GC306D1).

Indien iemand zin heeft om mee te gaan, graag. Je hebt dan het voordeel dat ik, indien nodig, kan helpen met de verschillende puzzels.

Het is niet de bedoeling dat ik alles zomaar zeg, je zal wel je hersencellen moeten meebrengen.

Let op: de parking is momenteel niet meer beschikbaar. Het schijnt dat je er in de buurt kan parkeren. Dat moeten we ter plaatse zien.

 

Hier kan je je naam opgeven: geocachers.greetluc@gmail.com

Ik zal een "write note" met de eventuele deelnemers plaatsen op de cache site.

 

Doe dit wel voor donderdag 17u00. Indien er niemand ter beschikking is, dan zal het onderhoud pas over 2 weken doorgaan.

 

Grtjes,

Luc (GreetLuc)

Edited by GreetLuc
Link to comment

hey luc,

spijtig genoeg vertrek ik morgen voor 6 dagen naar Hotton zoals ik je al gezegd had. moest ik het geluk hebben en jij de pech er niemand meegaat nu donderdag ga ik graag 2 weken later mee indien het werkschema het toelaat!

bedankt voor de uitnodiging !!

 

grtz

Link to comment

Er is nood aan een nieuw onderhoud. Indien er iemand deze gaat lopen, dan mag je me altijd contacteren. Ik zal dan zien of het voor me past om mee te lopen.

 

Wij lopen deze nachtcache komend weekend. Het andere koppel heeft jou blijkbaar al gecontacteerd maar jij kon niet omdat je naar het event gaat ? Hopelijk kunnen we je toch telefonisch bereiken om langs eventuele obstakels te raken. We zullen goed opletten waar er onderhoud nodig is en achteraf rapporteren !

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...